دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در همایش مجازی «شهید سلیمانی از زبان همرزمانش در عراق و سوریه» مطرح شد؛

روایت جانباز مدافع حرم از هلاکت 16 داعشی با دیده‌بانی یک شهید

جانباز مدافع حرم با بیان خاطره‌ای از شهید داوودی عنوان کرد که دیده‌بانی موثر این شهید 15 تا 16 داعشی را به درک واصل کرد.
کد خبر : 553218
139506031446231188467774.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گچساران، همایش مجازی «شهید سلیمانی از زبان همرزمانش در عراق و سوریه» با حضور معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان، دانشجویان و سه تن از مدافعان حرم در واحد گچساران برگزار شد.


جانباز مدافع حرم که در منطقه ریتان سوریه در مبارزه با داعش به شرف جانبازی نائل شده است، اظهار کرد: نوع نگرش و تفكری كه شهید سلیمانی در دل مردم و جوانان ایجاد كرد، بسیاری از كسانی که شاید اعتقاد زیادی به نظام نداشتند یا مذهبی نبودند را متحول كرد و در راه دفاع از حرم اهل بیت علیهم‌السلام و حریم كشور عزیزمان جان شیرینشان را فدا کردند.


ایران‌دوستی از شاخصه‌های شهید سلیمانی بود


امین سینایی، دفاع كردن و ایران دوستی را از شاخصه‌های شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: بسیاری از جوانانی که در مقابله با گروهک تروریستی داعش به شهادت رسیدند، متولدین دهه 70 بودند و در نهایت جانباز یا شهید شدند و این تفكر ساخته و از بركات شهید سلیمانی بود.


وی، یاد شهید ابوذر داوودی كه در عملیات نبل الزهرا به شهادت رسیده بود را گرامی داشت و با بیان خاطره‌ای از این شهید  اضافه کرد: در سنگری در حال دیده‌بانی بود كه کار موثر او موجب شد 15 یا 16 داعشی به درک واصل شوند.


جانباز مدافع حرم متذکر شد: با اعلام این خبر در بی‌سیم همان شب شهید سلیمانی نزد شهید داوودی رفت و از تلاش این شهید قدردانی کرد و شهید ابوذر می‌گفت باورم نمی‌شد كه حاج قاسم با آن همه دغدغه پیش ما بیاید.


دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران از دیگر همرزم جانبازش خاطره دیگری تعریف کرد و گفت: از رشادت‌های جمال ناركی از جوانان شهر گچساران كه شاید قبل از رفتن به سوریه این دیدگاه را نداشت، اما حاج قاسم با مكتب خود چنان دگرگونش كرد بود كه شاید توصیفش خیلی دشوار باشد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته