دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1394 - 12:10
آخرین اخبار از عملیات میدانی ارتش سوریه

حمله توپخانه‌ای ارتش سوریه به مواضع شبه‌نظامیان مخالف دولت

ارتش سوریه در ادامه دستاوردهای نظامی خود منطقه «عصیبیه» در حومه جنوبی شهر حلب را به کنترل خود درآورد و بسیاری از مواضع شبه‌نظامیان را در مناطق مختلف زیر آتش خود گرفته است.
کد خبر : 55318

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، ارتش سوریه در ادامه عملیات میدانی خود، با کنترل منطقه «عصیبیه» واقع در غرب «جبل الاربعین» در حومه جنوبی حلب توانست دستاورد دیگری کسب کند و ضربات شدیدی به عناصر مسلح وارد آورد.


هم‌زمان نیروی هوایی ارتش سوریه، مواضع افراد مسلح در چند شهر و منطقه از جمله دو شهر «عربین» و «داریا» و منطقه «عین ترما» در حومه دمشق و منطقه «الشجره» و روستای «حامر» در حومه «درعا» را هدف قرار دادند.
از سوی دیگر، مواضع شبه‌نظامیان در روستای «جوره» و شهرک‌های «میسر»، «طریق‌الباب»، «صالحین» و منطقه «حرابله»، «بیاضه» و «فردوس» در شهر حلب و مناطق «دیر جمال»، «تل رفعت» و «حور العیس» و «عطشانه» در حومه «دیرالزور» نیز هدف حمله نیروهای ارتش سوریه قرار گرفتند.


همچنین واحد توپخانه ارتش سوریه محل تجمع افراد مسلح در منطقه «جوبر» واقع در شرق دمشق و منطقه «نشابیه» در حومه دمشق و شهر «شیخ المسکین» در حومه درعا را گلوله‌باران کرد.
ارتش همچنین به تعقیب افراد مسلح در شهر «حوله» و روستاهای «عامریه» و «تل ذهب» در حومه حمص و منطقه «حمیدیه» و روستاهای «منصوره» در اطراف «حماه» پرداخت.
علاوه بر این، ارتش سوریه و افراد مسلح در اطراف منطقه «منشیه» و اطراف شهر «شیخ مسکین» در اطراف درعا و منطقه جوبر در شرق شهر دمشق و در جبهه «تیر معله» در حومه شمالی شهر حمص درگیر شدند.


درگیری‌هایی نیز در اطراف منطقه «کرم الطراب» در شرق شهر حلب و در اطراف دو منطقه «مرج» و «مرج السلطان» در غوطه شرقی در حومه دمشق انجام شد که در جریان آن شماری از افراد مسلح کشته شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته