دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1399 - 12:44

دانشگاه آزاد اسلامی و مجتمع مدارس سمای نی‌ریز میزبان داوطلبان آزمون استخدامی

هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز، مجتمع مدارس سما و دانشگاه پیام نور برگزار شد.
کد خبر : 553176
IMG_4303.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نی‌ریز، هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی با حضور بیش از یک‌هزار و 600 داوطلب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز، مجتمع مدارس سما و دانشگاه پیام نور برگزار شد.


در روز نخست این آزمون بیش از 800 داوطلب برای تصدی مشاغل مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی به رقابت با یکدیگر پرداختند. همچنین صبح روز دوم (12 دی) نیز این آزمون به تفکیک حوزه برادران و خواهران برگزار شد و 800 نفر در آزمون شرکت کردند.



ماه جبین شمس نماینده فرماندار نی‌ریز از روند و چگونگی برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در مکان‌های برگزاری آزمون بازدید کرد.


به گزارش آنا، از پذیرفته‌شدگان این آزمون برای مصاحبه به منظور تصدی مشاغل مورد نیاز ادارات و دستگاه‌های اجرایی دعوت خواهد شد.


سیدمحمدرضا رئیس‌السادات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا درباره کیفیت برگزاری آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی به خبرنگار آنا گفت: روابط عمومی دانشگاه و نماینده سازمان سنجش در شهرستان نی‌ریز اگر با نواقصی در برگزاری آزمون‌ مواجه شدند باید گزارش کنند تا برطرف شود.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته