دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مصطفی قنبرپور: غیبت مهدی طارمی فردا حس نمی‌شود/ توانایی شکست گسترش را در ساق‌های بازیکنان پرسپولیس دیده‌ام

مربی پرسپولیس گفت: مطمئن هستم در بازی 6 امتیازی برابر گسترش فولاد برنده می‌شویم و این بار بدشانسی سراغ تیم ما نمی‌آید.
کد خبر : 55316

مصطفی قنبرپور درباره دیدار فردای پرسپولیس مقابل گسترش فولاد به خبرنگار ورزشی آنا، اظهار داشت: «در این مدت که به واسطه بازی‌های تیم ملی امید رقابت‌‌های لیگ تعطیل بود با انجام تمرینات منظم در اردوی کیش تلاش کردیم تیم را در شرایط خوبی که قرار داشت کنیم تا در آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر به مشکل خاصی برنخوریم. برای این بازی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و فکرمی کنم که بتوانیم با ارائه یک بازی با برنامه 3 امتیاز این نبرد حساس را به دست آوریم.»


وی ادامه داد: «گسترش تا اینجای فصل عملکرد خوبی داشته‌ است و فراتر از حد انتظار عمل کرده است. هیچ کس انتظار نداشت این تیم در پایان هفته سیزدهم در میان 6 تیم بالای جدول قرار بگیرد. این موضوع اهمیت دیدار فردا را نشان می‌دهد و باید با دقت فراوانی با این تیم آماده بازی کنیم. فراز کمالوند نشان داده مربی است که می‌تواند از تیم‌های معمولی یک مدعی بسازد. به هر تقدیر ما در این بازی چاره‌ای جز پیروزی نداریم و توانایی شکست گسترش فولاد را در ساق‌های بازیکنان پرسپولیس دیده‌ایم.»


مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: «امیدوارم با حمایت پرشور هواداران پرسپولیس از همان ابتدا بتوانیم برتری‌مان را به حریف دیکته کنیم و اجازه ندهیم حریف تبریزی با انجام یک بازی حساب شده به فکر کسب حداقل امتیاز خود در این بازی باشد. ما پرسپولیس هستیم و به اعتقاد تمامی کارشناسان زبده فوتبال ایران تا اینجای فصل به آنچه مستحق آن بودیم، نرسیدیم. معتقدم که در بازی 6 امتیازی فردا برنده می‌شویم و این بار بدشانسی سراغ تیم ما نمی‌آید.»


قنبرپور در خصوص غیبت علی علی‌پور و مهدی طارمی که باعث شده دست برانکو در دیدار برابر گسترش بسته باشد، تصریح کرد: «پرسپولیس وابسته به یک یا دو بازیکن نیست که نبودشان مانع نتیجه‌گیری‌اش شود. اگر بازیکنی در تیم غایب باشد این کار مسئولیت دیگر بازیکنان تیم را سنگین‌تر می‌کند و آنها هستند که باید به نحوی بازی کنند که نبود هم‌تیمی‌شان درون زمین حس شود. قطعا با تدبیراتی که برانکو خواهد داشت ما در این بازی نبود طارمی و علی پور را حس نمی‌کنیم. برانکو صحبت‌های لازم را با دیگر بازیکنان تیم داشته تا بتوانیم برنده شویم و از کورس مدعیان خارج نشویم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته