دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چالش بی‌معنی اعتماد زیدان به مارسلو

اعتماد زین‌الدین زیدان به مارسلو بی‌معنی و باعث ضعف رئال مادرید تعبیر شده است.
کد خبر : 553125
95.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رئال مادرید در جدول لالیگا دو امتیاز از اتلتیکو مادرید عقب است آن هم در شرایطی که دو بازی بیشتر انجام داده و این موضوع باعث شده تا تساوی برابر الچه و اهمیت دو امتیازی که هدر رفت بیش از گذشته نمود پیدا کند چرا که جبران فاصله ایجاد شده با صدرنشین در سال 2021 دشوارتر از قبل شده است.


نشریه «مارکا» اعلام کرد توقف در خانه الچه مصادف با بازگشت مارسلو به ترکیب اصلی رئال مادرید در پایان 6 پیروزی تیمش بود. این بازیکن 32 ساله در هفته‌های گذشته به نیمکت تیم سقوط کرده و لوس بلانکوس (لقب رئال مادرید) با نتایج چشمگیر به بالای جدول رسیده بود اما رئال مادرید نتوانست با تمایز و هدفمند مقابل الچه عمل کند و حریف امتیاز به دست آورد. 


درست است که مارسلو هیچ ارتباطی با گل الچه نداشت اما اعتماد به او چالشی بی‌معنی بود چون تیم زیدان بارها و بارها حملات خود را در سمت چپ متمرکز کرد و به نتیجه نرسید. مارسلو در مناطق جلو با هم‌تیمی‌های خود به خوبی ترکیب نشد و حضور او در زمین تیم را ضعیف کرد. رکورد رئال مادرید با مدافع 32 ساله برزیلی در زمین در این فصل به این شرح است: «چهار شکست، فقط دو برد و یک تساوی.»


انتهای پیام/4048/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته