دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عباس چمنیان:

شهر خودرو از دقیقه نخست به دنبال وقت‌کشی بود/ تراکتور همیشه به دنبال ارائه بازی زیباست

مربی تیم فوتبال تراکتور نسبت به وقت کشی بازیکنان شهر خودرو در طول بازی انتقاد کرد و گفت: همیشه به دنبال ارائه بازی زیبا هستیم.
کد خبر : 552912
عباس چمنیان.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، عباس چمنیان پس از دیدار مقابل شهر خودرو در نشست خبری، اظهار کرد: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، باید نکته‌ای را متذکر شوم که برای ارتقای کیفی لیگ برتر باید مورد توجه قرار بگیرد. روح فوتبال زیباست و تیم‌هایی که به دنبال بازی زیبا هستند انتظارشان از مسئولان برگزارکننده، کمک به ارائه با کیفیت فوتبال است. 


وی افزود: وظیفه کادر فنی هدایت تیم است و مدیریت بازی برعهده داور. اینکه یک تیم با رو آوردن به وقت‌کشی و انجام کارهایی که به روح فوتبال لطمه می‌زند باشد، به فوتبال لطمه وارد می‌شود که داوران نباید اجازه این کارها را بدهند.


مربی تیم فوتبال تراکتور در ادامه خاطرنشان کرد: ما همیشه به دنبال ارائه بازی زیبا هستیم، اما از دقیقه اول تیم حریف در نقاط مختلف زمین رو به وقت کشی آورد. اگر هر دو تیم به دنبال بازی جوانمردانه باشند، کیفیت مسابقات بالا خواهد رفت. امروز شرایط به نحوی پیش رفت که روی روند بازی مالکانه تراکتور تأثیرگذار گذاشت. 


چمنیان با اشاره به زمان برگزاری مسابقه، یادآور شد: از سازمان لیگ درخواست کردیم که زمان بازی تغییر یابد و از ساعت 15 آغاز شود، اما موافقت نشد. سرمای هوا روی کار بازیکنان تأثیرگذار بود. در طول بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و اگر از فرصت‌های‌مان استفاده می‌کردیم، شرایط بازی بهتر می‌شد و به اهدافمان می‌رسیدیم. 


وی تصریح کرد: برای کسب یک امتیاز با این نوع بازی باید به شهر خودرو تبریک بگویم. با این حال به وضعیت تیم امیدوار هستیم و ان‌شاءالله در آینده روند بهتری خواهیم داشت.


مربی تیم تراکتور در پاسخ به این سوال که «آیا حضور مسعود شجاعی در زمین ارتباطی با مصدومیت اشکان دژآگه داشت یا خیر؟»، گفت: تعویض آقای شجاعی ربطی به مصدومیت دژآگه نداشت. روند بازی طوری بود که تشخیص دادیم شاید حضور مسعود شجاعی به تیم کمک کند، اما از قبل هیچ تعویضی مشخص نیست.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته