دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امام جمعه زهک عنوان کرد؛

تقویت روحیه خودباوری نخبگان توسط دانشگاه‌ها

امام جمعه زهک با بیان اینکه می‌توانیم موج خودباوری را در منطقه سیستان ایجاد کنیم، گفت: روحیه خودباوری بین جامعه و نخبگان توسط دانشگاه‌ها تقویت شود.
کد خبر : 552891
image_2020_12_30-12_25_32_560_NXj.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زابل، حجت‌الاسلام مجید پوراندخت در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل و مرکز زهک با بیان اینکه یکی از دلایل عقب‌ماندگی منطقه سیستان نداشتن روحیه تعامل در نخبگان است، عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زهک می‌تواند با کار تشکیلاتی و هم‌افزایی نخبگان، منشأ ایجاد روحیه خودباوری بین جامعه و نخبگان بوده و باعث تحول و محور توسعه شهرستان زهک شود.


وی با بیان اینکه یکی از دلایل محرومیت منطقه سیستان نداشتن خودباوری است، اظهار کرد: روحیه خودباوری در فرزندان مردم سیستان کم‌رنگ است که این روحیه باید توسط دانشگاه‌ها تقویت شود تا بتوانیم موج خودباوری را در منطقه ایجاد کنیم.


امام جمعه شهر زهک با بیان جایگاه رفیع علم و علم‌آموزی در احادیث و روایات گفت: تحصیل علم در کنار تزکیه معنی پیدا می‌کند و اگر اخلاق و تعهد را از متخصص بگیریم، علم به تنهایی صراط مستقیم را در پیش نخواهد گرفت.


پوراندخت ابراز امیدواری کرد که همه مسئولان شهرستان زهک برای رشد و ارتقای این مرکز آموزش تحصیلات عالی کمک کنند تا هر چه سریع‌تر به جایگاه اثرگذار خود در جامعه ارتقا پیدا کند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: خبر آزاد نخبگان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته