دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1399 - 17:22
امام جمعه مسجدسلیمان:

حرکت در مسیر غیر از اهل بیت(ع) انسان را به گمراهی می‌کشاند

امام جمعه مسجدسلیمان گفت: حرکت در هر مسیری غیر از مسیر اهل بیت(ع)، انسان را به گمراهی می‌کشاند.
کد خبر : 552886
IMG_20201229_113904.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مسجدسلیمان، هیئت رئیسه و تنی چند از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان با امام جمعه جدید این شهرستان دیدار و  انتصاب وی را تبریک گفتند و اعلام کردند که با تمام ظرفیت موجود در این واحد دانشگاهی برای توسعه و آبادانی شهر آماده نقش‌آفرینی هستیم.


حجت‌الاسلام سید‌حسن سید‌احمدی امام‌جمعه مسجدسلیمان در این دیدار با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و نخستین سالگرد شهادت سردار سپاه اسلام حاج‌قاسم سلیمانی و گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی، فرازی از وصیت‌نامه پیامبر اکرم(ص) خطاب به ابوذر را قرائت کرد.


وی افزود: پیامبر اکرم(ص) روزی خطاب به ابوذر فرمودند که امروز جایگاه اهل بیت(ع) من  مثل کشتی نوح است هرکس در این کشتی سوار شد، نجات پیدا می‌کند و با تأسی از این حدیث مشخص می‌شود که حرکت در هر مسیری غیر از مسیر اهل بیت(ع)، انسان را به گمراهی می‌کشاند.


امام جمعه مسجدسلیمان بیان کرد: خداوند متعال به مردم ایران در ماجرای نهم دی سال 88 و در همه صحنه‌های حساس انقلاب نعمت بصیریت داد، هرچه بصیرت بالاتر باشد، تقرب به خدا بیشتر است و در تمام صحنه‌ها شاهد اعلام حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی  و دستاوردهای آن هستیم.


سید‌احمدی مطرح کرد: اخلاص شهید سلیمانی باعث بزرگ‌شدن این مرد خدایی است، هرکس اخلاص داشته باشد و برای خدا و رضای او قدم بردارد، خدا او را بزرگ و عزیز می‌کند هرچند که مانند شهید سلیمانی در گمنامی باشد.


خدمت به مردم در حد توان علمی


علی‌یار حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان هم در ابتدای این جلسه اظهار کرد: فارغ از مشکلات مالی در این واحد دانشگاهی ظرفیت خوبی برای همکاری در راستای توسعه شهرستان وجود دارد، امیدوارم بتوانیم در کنار هم برای مسائل مختلف شهرستان به‌دنبال علت‌یابی باشیم، دانشگاه برای رسیدن به این اهداف در حد توان علمی در خدمت مردم است.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: خبر آزاد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته