دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1399 - 15:39
به‌مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛

مسابقه «رفیق خوشبخت ما» و «مرد میدان» در سمای استان یزد برگزار می‌شود

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان یزد گفت: مدارس سمای استان یزد برنامه‌های مرتبط با سالگرد شهادت سردار سلیمانی را همزمان با گرامیداشت ایام فاطمیه در دستور کار قرار داده‌اند.
کد خبر : 552848
unnamed.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، محمد‌رضا رحیمی با بیان اینکه مدارس سمای استان یزد برنامه‌های مرتبط با سالگرد شهادت سردار سلیمانی را همزمان با گرامیداشت ایام فاطمیه در دستور کار قرار داده‌اند، بیان کرد: این برنامه‌ها در مدارس به صورت وبینار، پویش، مسابقه و کنفرانس‌های مجازی انجام خواهد شد و هرکدام از مدارس و آموزشکده‌ها به صورت جداگانه برنامه‌های مرتبط با سالگرد شهادت این شهید را برگزار می‌کنند.


وی بیان کرد: خوشبختانه پس از شیوع  کرونا و تعطیلی مدارس، برنامه‌های فرهنگی با استفاده از ظرفیت سامانه مجازی اختصاصی مدارس سمای استان یزد به نحو شایسته  در حال اجراست.


دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان یزد یکی از برنامه‌های ویژه این مرکز که در سطح کشوری در حال اجراست را  مسابقه کتابخوانی «رفیق خوشبخت ما» عنوان کرد و گفت:  این مسابقه 13 دی مصادف با نخستین سالگرد عروج آسمانی سردار دل‌ها برگزار می‌شود.


رحیمی از دیگر برنامه‌های شاخص مدارس سمای استان را مسابقه «مرد میدان» ویژه دانش‌آموزان ابتدایی و افزودن سه کتاب شرح دلبری، مکتب سلیمانی و رفیق خوشبخت ما به کتابخانه الکترونیکی سما، پویش میثاق با ولایت و قرائت پیمان‌نامه با سردار دل‌ها و شهدای ولایت عنوان کرد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: قاسم سلیمانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته