دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1394 - 11:17
در گفت‌وگو با آنا

سرپرست واحد لنجان: توسعه مراکز رشد، سرفصل بالندگی دانشگاه است

سرپرست واحد لنجان گفت: رسالت دانشگاه این است که فارغ‌التحصیل خبره، متخصص و متناسب با نیاز جامعه و صنعت وارد بازار کار کند که البته وجود صنایع بزرگ مرتبط با رشته‌هاى این دانشگاه در شهرستان لنجان و حومه مى‌تواند، خود موجب امید به اشتغال مرتبط با مدرک، براى فارغ‌التحصیلان این دانشگاه باشد.
کد خبر : 55282

محسن امینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، نقش دانشگاه آزاد را در توسعه علمی کشور حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: سهم بالای دانشگاه آزاد اسلامی در گسترش تحصیلات تکمیلی، بیانگر نقش مهم این دانشگاه در توسعه علمی کشور است. در واحد لنجان نیز در ۳ سال گذشته ۱۰رشته از ۴۰ رشته موجود، در مقطع تحصیلات تکمیلى راه‌اندازى شد که به لطف خدا توانستیم در برخى از رشته‌ها از جمله صنایع و عمران، این دانشگاه را به سمت قطب علمى شدن سوق دهیم.


امینی با تشریح پتانسیل دانشگاه آزاد لنجان گفت: این واحد از امکانات و تجهیزات بسیار مطلوبی از جمله آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، سایت‌های کامپیو‌تر، تجهیزات به روز آموزشی، فضاهاى ورزشى و... برای رفع نیازهاى آموزشى و پژوهشى دانشجویان برخوردار است.


وی افزود: واحد لنجان از نظر اعضای هیات علمی متخصص و مجرب در همه رشته‌ها و بورسیه‌هاى انجام گرفته در وضعیت بسیار خوبی است که ان‌شاالله در ۲سال آینده هیات علمى استادیار به بالا، به نسبت بالاى ۹۰درصد نیز خواهد رسید.این مسئول یکى از استراتژى‌هاى دانشگاه را توسعه منابع درآمدى غیر از شهریه دانست و اظهار کرد: از طریق انجام طرح‌هاى پژوهشى برون دانشگاهى و توسعه فعالیت هاى دانش‌بنیان سعى در توسعه منابع درآمدی غیرشهریه‌ای داریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته