دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1399 - 09:17

ادامه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری در دستور کار مجلس

نمایندگان امروز رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی‌ کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری را در دستور کار دارند.
کد خبر : 552682
1.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز  به گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی‌ کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و گزارش کمیسیون اصل نودم(۹۰) قانون اساسی در مورد طرز کار دولت در ارائه لایحه بودجه سال۱۴۰۰ کل کشور رسیدگی خواهند کرد.


به گفته احمد امیر آبادی فراهانی امروز گزارش صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار هم در دستور کار نمایندگان است.


نمایندگان امروز همچنین گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک مصوب۱۳۵۵،  گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی را بررسی خواهند کرد.


گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد نقض در اجرای قانون تمرکز اختیارات و وظایف بخش کشاورزی،  گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و  گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه هم در دستور کار اعلامی امروز نمایندگان قرار دارد.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته