دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فیروزی خبر داد؛

تصویب کلیات طرح اصلاح موادی از قانون معادن کشور/ عدم رسیدگی به شرکت مخابرات، زیان‌بار است

سخنگوی کمیسیون صنایع گفت: کلیات طرح اصلاح موادی از قانون معادن کشور پس از بررسی و شنیدن صحبت‌های موافقان و مخالفان به رأی گذاشته شد و در نهایت به تصویب رسید؛ پس از ورود به جزئیات طرح مذکور و بحث و بررسی موادی از آن نیز به تصویب رسید.
کد خبر : 552617
1.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، حجت اله فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تشریح نشست کمیسیون متبوعش، گفت: دستور کار اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی طرح اصلاح موادی از قانون معادن کشور بود که توسط کمیته معادن کمیسیون به‌منظور استفاده بیشتر از ظرفیت‌های بخش معدن، تعیین تکلیف معادن ثبت شده و دارای پروانه اما غیرفعال و موارد دیگر طراحی و ارائه شده است.


نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کلیات طرح اصلاح موادی از قانون معادن کشور پس از بررسی و شنیدن صحبت‌های موافقان و مخالفان به رأی گذاشته شد و در نهایت به تصویب رسید؛ پس از ورود به جزئیات طرح مذکور و بحث و بررسی موادی از آن نیز به تصویب رسید.


وی افزود: دستور کار دوم کمیسیون صنایع استماع گزارش مدیرعامل مخابرات ایران در خصوص عملکرد و برنامه‌های آن بود؛ وی در این گزارش به مشکلات و چالش‌های مجموعه تحت مدیریت خود نظیر فرسودگی تجهیزات، عدم تکافوی درآمدها به نسبت هزینه‌ها و بر لزوم اصلاح بخشی از مقررات مربوطه به مخابرات تأکید کرد و راه نجات این شرکت را در اصلاح بخشی از قوانین می‌دانست و معتقد بود در صورت عدم‌اصلاح قوانین مربوطه شرکت زیان ده خواهد بود.


فیروزی اظهار کرد: نمایندگان پس از استماع گزارش مدیرعامل مخابرات ایران موضوعات مختلفی را نیز در خصوص مشکلات خطوط تلفن ثابت و همراه، عدم آنتن دهی تلفن همراه و نبود اینترنت در برخی از مناطق کشور به ویژه در روستا‌ها و همچنین ضرورت تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و کارگزاران روستایی مطرح کردند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته