دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1399 - 18:10

ترامپ در اقدامی عجیب فرزندان خود را عفو کرد!

برادر زاده رئیس جمهور آمریکا می‌گوید تصمیم دونالد ترامپ به عفو فرزندان خود نشان می‌دهد که آن‌ها مرتکب جرم شدند
کد خبر : 552582
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، برادر زاده رئیس جمهور آمریکا می‌گوید تصمیم دونالد ترامپ به عفو فرزندان خود نشان می‌دهد که آن‌ها مرتکب جرم شدند


ماری ترامپ افزود: این اقدام باید علامت هشداری برای مردم باشد. چرا باید کسی مورد عفو قرار گیرد که اصلاً مشخص نیست برای چه چیزی مورد عفو قرار گرفته است؟ نمی‌دانم آیا دونالد ترامپ درک می‌کند که عفو ریاست جمهوری شامل اتهاماتی نمی‌شود که در سطح ایالتی مطرح هستند؟ به اعتقاد من، اقدام دونالد ترامپ برای ادامه این مسئله و تلاش او برای عفو فرزندانش و حتی عفو خودش در یک اقدام پیشگیرانه، باعث ایجاد فوریت خواهد شد. منظورم این است که با این اقدام دونالد ترامپ، ضرورت و فوریت ایجاد می‌شود که باید او را مواخذه کرد.


مجری افزود این اقدام در واقع اشاره به وقوع جرم است. اگر وی می‌خواست دختر خود را عفو کند یا پسران خود را عفو کند، باید می‌گفت که این افراد بسیار در معرض خطر هستند و ممکن است به جرایم فدرال متهم و به تبع آن محکوم شوند. فراموش نکنیم که جرایم فدرال شامل فرار‌های مالیاتی می‌شود. فرار مالیاتی یک احتمال بسیار روشن برای هر فردی است که نامش ترامپ است و اظهار نامه مالیاتی را امضا کرده است. آن‌ها (اعضای خانواده ترامپ) در کسب و کار‌هایی که داشتند اسنادی را امضا کردند. این فرمانِ عفو، باعث خواهد شد آن‌ها (فرزندان ترامپ) از هر یک از این اتهامات خلاص شوند. این اقدام همچنین می‌گوید که این افراد احتمالا مرتکب جرایم فدرال شدند.


ماری ترامپ گفت این اقدام باعث افزایش مخاطرات خواهد شد و کار دولت جو بایدن را سخت‌تر خواهد کرد، زیرا اگر تصمیم گرفته شود که دونالد ترامپ و فرزندانش مورد مواخذه قرار نگیرند، ما دست کم باید بدانیم چه اتفاقی رخ داده است؟ حال که ترامپ آن‌ها (فرزندان خود) را عفو کرده است، این اقدام خود گویای آن است که در واقع اتفاقی باید رخ داده باشد. ما باید بفهمیم چه اتفاقی رخ داده است و اگر این کار را نکنیم، این خطر وجود دارد که «جمهوریِ مبتنی بر قانون اساسی» را از دست بدهیم.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته