دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صدیقی مطرح کرد؛

انتشار 9 مقاله دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قاین در مجلات پژوهشی

مسئول حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قاین از انتشار 9 مقاله دانشجویان این دانشگاه در کنفرانس‌های ملی و مجلات پژوهشی خبر داد.
کد خبر : 552424
57614738.jpg

سیدمهدی صدیقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قائن اظهار کرد که 25  دانشجوی گروه پرستاری و روانشناسی علاقه‌مند به‌ پژوهش در قالب گروه‌های سه نفره با ارائه مقاله به دهمین کنفراس ملی روانشناسی، علوم تربیتی و اجتماعی موفق به پذیرش کامل و تأیید علمی و اجرایی برای ارائه سخنرانی در دهمین کنفرانس  ملی روانشناسی، علوم تربیتی و اجتماعی شدند.


وی افزود: مقاله یک دانشجو نیز در فصلنامه روانشناسی تربیتی در 30 مرداد تأییدیه انتشار را دریافت کرد.


مسئول حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قاین ادامه داد: حوزه تحقیق و پژوهش در دانشگاه‌ها به‌ویژه برای دانشجویان دوره کارشناسی مغفول مانده و چندان  پررنگ نیست.


آموزش مثبت‌نگری بر میزان قند خون در زنان دچار دیابت بارداری


صدیقی بیان کرد: در این راستا تصمیم گرفتم به‌عنوان فعالیت اختیاری در آموزش درسی، استارت آغاز کار تحقیق و پژوهش علمی را در دانشجویان روانشناسی، مشاوره و پرستاری آغاز کنیم.


وی خاطرنشان کرد: بررسی استفاده از فضای مجازی با بلوع جنسی دختران، آموزش مثبت‌نگری بر میزان قند خون در زنان دچار دیابت بارداری، رابطه راهبردهای مقابله‌ای با استرس و کیفیت زندگی در زوجین از جمله موضوعات مقاله دانشجویان بوده است.


مسئول حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قاین متذکر شد: 9 مقاله از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قاین در دهمین کنفرانس ملی روانشناسی، علوم تربیتی و اجتماعی به‌صورت ارائه سخنرانی و چاپ در مجموعه مقالات و انتشار در CIVLICA  پذیرفته شد.


صدیقی یادآور شد: یک مقاله نیز در فصلنامه روانشناسی تربیتی برای انتشار تأیید شد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته