دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1399 - 11:07
حجت‌الاسلام شفیعی:

دانشگاه باید به سمت تحقق گام دوم انقلاب اسلامی حرکت کند

مدیرکل نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد که دانشگاه باید به سمت تحقق گام دوم انقلاب اسلامی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب حرکت کند.
کد خبر : 552372
photo_2020-12-29_00-24-52.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرانزلی، مدیرکل و رئیس اداره نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی (دانشگاه‌های گیلان، مازندران و گلستان) با سرپرست، اعضای هیئت رئیسه و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی دیدار کردند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد دانشگاهی قرار گرفتند.


مدیرکل نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار درباره مأموریت‌های این اداره در منطقه 3 (گیلان، مازندران و گلستان) مطالبی بیان و آمادگی خود را برای کمک در رفع مشکلات واحد بندرانزلی اعلام کرد.


حجت‌الاسلام محمد شفیعی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید به سمت گام دوم انقلاب که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، حرکت کند.



وی تأکید کرد: استادان دانشگاه آزاد اسلامی، مکتب شهید سلیمانی را در همه امور ازجمله تألیف پایان‌نامه‌هایی با این موضوع مورد توجه ویژه قرار دهند.


آمادگی اداره بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به رفع مشکلات واحد بندرانزلی


مدیرکل نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از تلاش‌ مدیران و معلمان مدارس سما به‌ویژه در ایام دشوار شیوع ویروس کرونا بر ضرورت توجه هرچه بیشتر برای معرفی و شناساندن تفکر سردار شهید سلیمانی و شهدای هسته‌ای کشورمان از جمله شهید محسن فخری‌زاده به نسل جوان تأکید کرد.



رضا طاهری رئیس اداره نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی نیز درباره مأموریت‌های این اداره در منطقه 3 (گیلان، مازندران و گلستان) مطالبی ارائه ارائه و آمادگی خود را برای کمک در رفع مشکلات واحد بندرانزلی اعلام کرد.


به گزارش آنا، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم بندرانزلی (شهید جهانگیر جعفری‌نیا)، حضور بر مزار این شهید و مزار سه شهید گمنام این شهرستان از دیگر برنامه‌های مدیرکل نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی بود.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با 2 هزار و 300 دانشجو و 81 عضو هیئت علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته