دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 دی 1399 - 19:36
شهردار منطقه 4 در آیین نامگذاری خیابان شهید مظفری نیا:

شهید حاج قاسم سلیمانی تنها یک فرد نیست، بلکه مکتب است

محمد محمددوست آیین نامگذاری خیابان سراج به نام همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی صرفا یک فرد نیست، بلکه یک مکتب، روش، منش و سلوک است و این‌گونه نامگذاری‌ها فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل‌های آینده منتقل می‌کند.
کد خبر : 552257
index452.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد محمددوست در آیین نامگذاری خیابان سراج به نام همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این مسئله واضح و روشن است که شهدا نه تنها از دنیا نرفته اند بلکه نام و یادشان زنده و پابرجاست و ما بسی مفتخریم که یکی از بزرگترین معابر منطقه 4 به نام این عزیز بزرگوار مزین شده است.


وی افزود: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی صرفا یک فرد نیست، بلکه یک مکتب، روش، منش و سلوک است و این‌گونه نامگذاری‌ها فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل‌های آینده منتقل می‌کند و این همان فرهنگی است که انقلاب ما برآن اساس بنا شده است.


شهردار منطقه 4 تهران ضمن تبریک به خانواده شهید مظفری نیا گفت: شهید مظفری نیا مایه افتخار کشور و انقلاب است و روحیه شما را می‌ستایم که به داشتن چنین فرزندی مباهات کرده و مفتخر هستید، و این یک حقیقت است که شهدای عزیز ما گلچین شده خداوند هستند.


محمددوست در ادامه گفت: رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدایی چون شهید مظفری نیا می‌تواند پایه‌های انقلاب اسلامی را محکم‌تر ساخته و نهال 40 ساله انقلاب را آبیاری کرده و به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل کند.


گفتنی است شهروز مظفری نیا همراه با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حادثه تروریستی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته