دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مظلومی : قلعه‌نویی شناخت صد درصدی از استقلال دارد/ فوتبالم را مدیون تراکتورسازی هستم

سرمربی استقلال گفت: مشکلی با قلعه‌نویی ندارم و پیش از شروع بازی به سمت این مربی خواهم رفت. جرا که ما مهمان آنها هستیم.
کد خبر : 55210

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا از تبریز، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز اظهارداشت:« بازی سختی خواهیم داشت، با تیم بزرگ که هواداران بزرگ و بازیگنان بزرگی دارد بازی سختی داریم، به تازگی کادر فنی این تیم هم عوض شده، تبریک می گویم به امیر قلعه نویی و برای ایشان بعد از بازی با استقلال چه در لیگ و جام حذفی آرزوی موفقیت می کنم و با توانایی که وی دارد می تواند تراکتور را به سمت موفقیت میل دهد.


وی افزود:« در هفته 14 تیم ها از هم شناخت خوبی دارند، ما هم شناخت خوبی از تراکتورسازی داریم، درست است که در جدول رتبه خوبی ندارد اما روی تک تک بازیکنان آنها آنالیز کرده‌ایم و در بازی فردا نقاط مثبت تیمشان را فلج می‌کنیم، از نقاط ضعف این تیم نیز بهترین استفاده را خواهیم کرد و برای کسب سه امتیاز به تبریز آمده ایم و ما صدر جدول را به این راحتی بدست نیاورده ایم و دنبال بازی خوب هستیم و بدون حواشی و چون توانایی این را داریم و امیدواریم از بازی فردا حداکثر استفاده را هواداران و تماشاگران لذت ببرند.»


مظلومی در مورد محرومان و مصدومان تیم استقلال، بیان داشت:« میثم مجیدی و محمدرضا خرسندنیا مصدوم هستند و برای بازی فردا محرومی نداریم اما بازیکنانی که داریم جایگزین خواهند شد و مشکلی از این بابت نداریم.»


سرمربی استقلال تهران در مورد اینکه کادر فنی تیم تراکتور تغییر یافته و برای استقلال کسب یک امتیاز در تبریز امتیاز خوبی محسوب می‌شود، تصریح کرد:« یک مربی با دو روز کار کردن نمی‌تواند ایده های خود را بر تیم تحمیل کند. تنها کاری که می تواند انجام دهد بحث روحی و روانی است. با شناختی که از تراکتور داریم تغییری از نظر بازی نخواهند داشت اما در هر صورت تراکتور تیم بزرگی است و خیلی خوشحال هستم که در تبریز حضور دارم. خاطرات خوبی از این شهر دارم. از این تیم به تیم ملی راه پیدا کردم و در تراکتور احیا شدم. مردم خیلی خوب هر بار که به تبریز می آیم از ما پذیرایی می‌کنند و من فوتبالم را مدیون این تیم هستم و برای تراکتور همیشه آرزوی موفقیت دارم. قطعا کسب یک امتیاز بهتر از هیچ امتیاز است.»


وی در مورد، تاثیر هوای سرد تبریز در بازی فردا، گفت:« در مورد آب و هوای هیچ نگرانی نداریم و بازیکنان در زمین بازی هم چون گرم می شوند تاثیر ندارند و من تنها امیدوارم هوادران فردا از بازی فردا استقبال کنند و برای تماشای بازی به استادیوم بیایند.»


مظلومی در پاسخ به این سوال خبرنگار آنا در مورد شناخت قلعه نویی از تیم استقلال، گفت:«صدر در صد قلعه‌نویی از تیم ما شناخت دارد ،خود شما هم از تیم ما شناخت دارید. نمی‌توانیم شناخت قلعه‌نویی از تیم را کتمان کنیم. سعی می‌کنیم بازیکنان را طوری ارنج کنیم تا شرایط خوبی داشته باشند. مهمان هستم و در بازی فردا هیچ مشکلی با کسی نداریم. افرادی که روزی برای استقلال زحمت کشیدند مورد احترام من هستند. ممکن است تراکتورسازی از لحاظ روحی شاید شرایط بهتری پیدا کرده باشد. مربی در 2 جلسه نمی‌تواند کار خاصی کند امیدوارم او از بازی بعدی به موفقیت برسد.».»


وی در مورد اینکه ، آیا با قلعه نویی مشکلی ندارد و به سمت وی خواهد رفت، گفت:« من با او مشکلی ندارم، ما میهمان آنها هستیم و باید به سمت نیمکت بروم. در بازی با ملوان هم به سمت قلعه نویی رفتم.»


مظلومی در مورد استقبال کم هواداران، گفت:« بازی‌ها در روزها و ساعت بدی برگزار می‌شود و این برای فوتبال ما لطمه دارد، شما ببینید در دنیا در چه روزهای فوتبال را برگزار می کنند، روز یکشنبه کارمند و کارگر و دانشجو که نمی تواند در روز یکشنبه به استادیوم بیایند، واقعا باید فکری کرد که بازیها در روزهای تعطیل برگزار شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته