دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
موسوی در گفتگو با آنا:

منشا مترصد ریختن زهرش به استقلال است/ فکری باید نوسانات تیمش را از بین ببرد

پیشکسوت تیم استقلال گفت: گادوین منشا مترصد فرصتی است تا زهرش را به استقلال بریزد و محمود فکری برای آنکه تیمش در کورس قهرمانی باشد باید نوسانات را از بین ببرد.
کد خبر : 551835
گادوین منشا.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، استقلال در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز چهارشنبه در سیرجان به مصاف گل‌گهر خواهد رفت، تیمی که نمایش خوبی در این فصل داشته و با امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق آبی‌پوشان به دنبال کسب سه امتیاز مسابقه است.


سید علی موسوی در خصوص دیدار استقلال و گل‌گهر سیرجان به خبرنگار ورزشی آنا عنوان کرد: استقلال شرایط نسبتاً خوبی در جدول دارد اما نوسانات زیادی که داشته باعث شده که هوادارانش نگران باشند چون توقع آنها از تیم محبوبشان قهرمانی است.


وی افزود: روی کاغذ نام استقلال مقابل گل‌گهر برنده است اما درون زمین شرایط متفاوت است. بدون شک آبی‌پوشان اگر می‌خواهند برنده شوند و در کورس قهرمانی جای بگیرند، باید با تمام توان به مصاف نماینده سیرجان بروند و با تمرکز بالا و حفظ شرایط روحی و روانی لازم، سه امتیاز مسابقه را کسب کنند.


پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بازی در سیرجان انجام می‌شود، اگر استقلال جدی بازی نکند، احتمال آنکه به پیروزی نرسد و حتی بازنده شود، وجود دارد. آبی‌پوشان بد بازی نمی‌کنند ولی بازیکنان این تیم با تمام وجود در خدمت تیم نیستند. آنها تلاش لازم را در خلق موقعیت نداشتند و تیمی که ایجاد موقعیت نکند، ناخواسته افت می‌کند.


وی تأکید کرد: بازیکنان استقلال از روی شکم‌سیری بازی می‌کنند و امیدوارم با صحبت‌های سرمربی، مشکل حل شود. تیمی که می‌خواهد در کورس قهرمانی باقی بماند باید در تمامی بازی‌ها برای پیروزی وارد زمین شود و حداکثر تلاش خود را برای تحقق سه امتیاز مسابقه خرج کند، تا اینجا چنین روندی را از استقلال ندیده‌ایم و تیمی که هواداران میلیونی دارد نباید همانند تیم‌های معمولی بازی کند.


موسوی با اشاره به اینکه امیر قلعه‌نویی سرمربی کاربلدی است، تأکید کرد: انگیزه استقلال برای پیروزی مقابل گل‌گهر سیرجان زیاد است ولی مسلماً مربی کهنه‌کار و با تجربه‌ای مثل قلعه‌نویی که تا اینجا گل‌گهر را یکی از تیم‌های مدعی در لیگ برتر نشان داده، همه تلاش خود را خواهد کرد تا شاگردانش به پیروزی دیگری دست یابند.


وی افزود: گادوین منشا که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را دارد در این فصل با 9 گل زده عنوان آقای گلی را در اختیار دارد. بدون شک او مترصد کوچک‌ترین فرصتی است تا زهرش را به تیم سابقش برساند. مدافعان و دروازه‌بان تیم باید هوشیار باشند تا منشا نتواند به هدفی که می‌خواهد برسد یا اینکه موقعیتی در اختیار هم‌تیمی‌هایش قرار دهد که منجر به گل شود. باید برنامه‌های مشخصی برای مهار مهاجم آفریقایی گل‌گهر سیرجان وجود داشته باشد.


موسوی در خصوص اینکه تا چه زمانی باید به کادر فنی استقلال فرصت داد، عنوان کرد: محمود فکری و دستیار اولش صمد مرفاوی به همراه دیگر اعضای کادر فنی استقلال برای موفقیت این باشگاه تلاش کردند اما بدون برنامه‌ریزی نمی‌توان استقلال را قهرمان لیگ برتر کرد. در سال‌های اخیر پرسپولیس به خاطر برنامه‌ریزی دقیق به قهرمانی رسیده و شرایط هم با گذشته فرق کرده که فقط پرسپولیس یا استقلال قهرمان شوند. تیمی می‌تواند به قهرمانی دست پیدا کند که نوسانات کمتری داشته و بیشترین امتیاز را کسب کند. امیدوارم محمود فکری و دستیارانش هر چه زودتر نوسانات را کم کنند تا تیمشان قهرمان لیگ برتر شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته