دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1394 - 13:44
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

دستگیری عامل شهادت مأموران انتظامی شهرستان زهک/ تلاش‌ها برای شناسایی عاملان حادثه نیک شهر ادامه دارد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری اشرار مسلح و عامل شهادت مأموران انتظامی شهرستان زهک خبرداد.
کد خبر : 55176

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در پی شهادت 3 مأمور انتظامی شهرستان زهک در 4 آذرماه سال 93، تحقیقات اطلاعاتی گسترده‌ای برای شناسایی متهمان آغاز شد.


سردار حسین رحیمی افزود: با پیگیری‌های تخصصی، اشراف اطلاعاتی و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) مشخص شد، شماری افراد مسلح که در قاچاق مواد مخدر، شرارت و شهادت پرسنل انتظامی استان سیستان و بلوچستان نقش داشتند در منطقه‌ای اطراف زهک در منزلی مخفی شده‌اند.


وی با بیان اینکه تیم‌های مجرب اطلاعاتی و عملیاتی پس از توجیه کامل فوری وارد عمل شده و ضمن محاصره منطقه در عملیات غافلگیرانه هر 6 نفر را دستگیر کردند، اضافه کرد: در این عملیات مشترک، یکی از عاملان اصلی شهادت مأموران شهرستان زهک دستگیر شد.


وی عنوان کرد: از این افراد تعدادی سلاح از جمله کلاش مربوط به سرباز شهید ناجا و همچنین مقداری مهمات کشف شد. تحقیقات فنی و تخصصی همچنان ادامه دارد.
به گزارش آنا دستگیری عامل شهادت 3 مأمور انتظامی شهرستان زهک در حالی اتفاق افتاد که روز چهارشنبه گذشته (هجدهم آذر)، به دلیل انفجار تله‌انفجاری در محور شهرستان نیک‌شهر و در مسیر مأموران نیروی انتظامی و در اطراف پاسگاه کهیری رخ داد، سه تن از ماموران نیروی انتظامی به شهادت رسیدند و بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان تلاش‌ها همچنان برای شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه ادامه دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته