دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رضا زارعی در گفتگو با آنا:

تعداد فوتی‌های ارتفاعات تهران به ۱۱ نفر رسید/ بعید می‌دانم مفقودی دیگری وجود داشته باشد

رئیس فدراسیون کوهنوردی گفت: تعداد فوتی‌های ارتفاعات تهران ۱۱ نفر است که از این تعداد هنوز سه جسد به پایین انتقال داده نشده است.
کد خبر : 551725
240767_539.jpg

رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره آخرین آمار فوتی‌ها در ارتفاعات شمال تهران گفت: از روز گذشته نیروهای گشت در ارتفاعات تهران مشغول فعالیت بودند که تاکنون هشت جسد به خانواده‌ها تحویل داده شده است. یک جنازه در منطقه کُلکچال است که روز گذشته به دلیل برودت هوا، نیروهای امداد نتوانستند آن را به پایین منتقل کنند. همچنین دو مفقودی در منطقه دارآباد هستند که زیر برف مانده‌اند و امروز آنها به پایین انتقال داده می‌شوند.


وی اظهار کرد: با توجه به این تعداد بعید می‌دانم مفقودی دیگری در ارتفاعات تهران وجود داشته باشد. نیروهای امدادی از صبح خیلی زود امروز کار را شروع کرده‌اند و تاکنون تعداد فوتی‌ها به 11 نفر رسیده‌اند. امروز هم نیروهای امدادی همچنان در حال گشت هستند و تا زمانی که خطری برای آنها به وجود نیاید، به کار خود ادامه خواهند داد. تمام آمارهای داده شده با خانواده‌ها بررسی شده است و برخی از هموطنان هم به خانه‌های خود رسیده‌اند. در کل 11 فوتی به ثبت رسیده و تکلیف مفقودی‌ها هم مشخص شده است. ما در منطقه توچال فوتی نداشتیم و این آمار فوتی‌ها برای قله‌های کُلکچال، دارآباد و آهار است.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته