دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

حسین ابراهیمی: نفت تیمی با ساختار قوی است/ صحبت کردن در مورد سقوط فولاد در شأن این تیم نیست

بازیکن تیم فولاد خوزستان گفت: کادر فنی تیم با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و مطمئن باشید نتایج خوبی را کسب می‌کند.
کد خبر : 55142

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد وضعیت این روزهای فولاد خوزستان اظهار کرد: «بعد از برد مقابل استقلال اهواز و کسب سه امتیاز بازی، آرامش نسبی به تیم برگشت و در تعطیلات لیگ تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای بازی سختی که مقابل تیم پرقدرت نفت داریم، آماده هستیم.»


بازیکن سابق تیم نفت تهران در مورد بازی فولاد مقابل نفت و شرایط تیم حریف گفت: «من دو سال در نفت بازی کردم. این تیم یکی از بهترین باشگاه‌های چند سال اخیر فوتبال ایران است. باشگاه نفت از یک ساختار قوی و محکمی برخوردار است که باعث پیشرفت این تیم در فوتبال ایران شد. در بازی فردا هم هر تیمی که از موقعیت های خودش به خوبی استفاده کند می‌تواند پیروز میدان باشد.»


ابراهیمی در مورد اعتراض هواداران فولاد به مجموعه مدیریتی باشگاه افزود: «من بازیکن تیم هستم و در مسائل کلان باشگاه دخالت نمی‌کنم. کادر فنی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و مطمئن باشید که در ادامه مسابقات نتایج مورد نظر هواداران را کسب می‌کند.»


وی در پایان گفت: «باشگاه فولاد یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران است و هواداران از فولاد انتظار دارند و به همین دلیل زمانی که تیم نتیجه نمی‌گیرد اعتراض خودشان را بیان می‌کنند اما صحبت کردن در مورد سقوط فولاد اصلا در شأن این باشگاه نیست و فولاد به جایگاه واقعی خودش برمی گردد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته