دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کارلس پویول:

مسی چند سال دیگر در بالاترین سطح می‌ماند/ او مایکل جردن فوتبال است

کاپیتان پیشین بارسلونا گفت: لیونل مسی سه تا چهار سال دیگر در بالاترین سطح باقی می‌ماند و امیدوارم که مایکل جردن فوتبال در بارسلونا ماندنی شود.
کد خبر : 551205
https___everythingbarca.com_wp-content_uploads_getty-images_2018_08_1195277247-850x560.jpeg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لیونل مسی قراردادش در 30 ژوئن 2021 با باشگاه بارسلونا به پایان می‌رسد و او اجازه دارد از ابتدای ژانویه که نقل و انتقالات آغاز می‌شود با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شود. عملکرد فوق ستاره آرژانتینی این فصل همانند گذشته نبوده و برخی تلاش باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد با این بازیکن را همراه با ریسک می‌دانند.


کارلس پویول که سابقه کاپیتانی باشگاه بارسلونا را در کارنامه دارد و چندین فصل هم‌بازی مسی در مستطیل سبز بوده در خصوص تمدید قرارداد به مسی به سایت «گل» عنوان کرد: مسی 33 ساله است اما بسیار خوب از مراقبت می‌کند. با انگیزه و گرسنه موفقیت مانده و فکر می کنم اگر خوش شانس باشد و مصدومیت‌ها به او اجازه دهند سه یا چهار سال دیگر در بالاترین سطح باقی می‌ماند. برای مدتی هنوز مسی را در اختیار بارسلونا خواهیم دید.


وی افزود: خوشبختانه توانسته‌ایم مدت‌ها از بازی‌های درخشان مسی لذت ببریم و اعداد توسط کسی اختراع نشده اما گواه بر بهترین اوست. یادآوری کارهایی که با هم انجام دادیم باعث افتخار من است. در بارسلونا، او قبلاً همه رکوردها را شکسته است و نمی‌دانم کسی وجود دارد که بتواند در آینده با او رقابت کند زیرا او این سد را بسیار بالا گذاشته است.  اعتماد دارم که بارسا به رهبری لئو همچنان به کسب عناوین ادامه می دهد.


پویول خاطرنشان کرد: برای تکامل فوتبال متقاعد شده‌ام که داشتن استعداد فراوان کافی نیست ، البته که ضروری است. بلکه باید با داشتن اشتیاق به یادگیری و داشتن انگیزه برای دنبال کردن چالش‌های جدید، کار و فداکاری نیز انجام داد. این همان چیزی است که از مسی دیده‌ایم. او امروز همان بازیکن شروع کار نیست. قابلیت‌های زیادی اضافه کرده و پیشرفتی داشته تا به یک بازیکن کاملا کامل تبدیل شده که قادر به تنظیم ریتم بازی، گلزنی از روی ضربات ایستگاهی یا پاس گل است. تقریباً همه کارها را انجام می‌دهد.  با گذشت زمان او به یک بازیکن چشمگیر تبدیل شده و بهترین بازیکن در همه دوره‌ها که نظیر او را نداریم.


وی تأکید کرد: مسی برای من بهترین بازیکن 13 تا 14 اخیر بوده است. اگر از من بپرسید که مایکل جردن کیست، همیشه می‌گویم که او بهترین بازیکن بسکتبال تاریخ است. فکر می‌کنم مسی از همان وضعیت بهترین فوتبالیست تاریخ برخوردار است. او هنوز هم می‌تواند با تیمش افتخارات مهمی را به‌دست آورد. اگرچه من آرژانتینی نیستم اما اگر او موفق شود بسیار خوشحال خواهم شد.  فکر می‌کنم که مسی شایسته تمامی موفقیت‌هاست و می‌دانم که او واقعاً دوست دارد موفقیت‌های زیادی را رقم بزند و امیدوارم در سطح باشگاهی باز هم با بارسلونا باشد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: لیونل مسی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته