دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برکناری توخل به خاطر یک مصاحبه/پوچتینو به پاری‌سن‌ژرمن نزدیک شد

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌‌ژرمن بعد از پیروزی چهار بر یک تیمش از کار برکنار شد.
کد خبر : 551131

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نشریه «میرور» در گزارشی نوشت؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن سرمربی خود یعنی توماس توخل را برکنار کرده و مائوریسیو پوچتینو، در آستانه بازگشت به دوران مربیگری خود در این تیم فرانسوی است.


این در حالی است که توخل فصل پیش پاری‌سن‌ژرمن را به فینال لیگ قهرمانان رساند و در فصل جدید این مسابقات هم با قدرت ظاهر شده است.


البته ابتدا بیلد آلمان این خبر را منتشر کرد، و مدعی شد این مربی 47 ساله پارک دوپرنس را پس از دو سال و نیم ترک خواهد کرد. جالب اینکه پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته (چهارشنبه) پس از برتری 4 بر صفر مقابل استراسبورگ،‌ در جایگاه سوم جدول لیگ یک فرانسه ایستاد و فقط یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.


ناگفته نماند توخل پیش از این مسابقه در مصاحبه‌ای اظهار کرد؛ بیشتر احساس می‌کند یک سیاستمدار ورزشی یا وزیر ورزش است تا یک مربی. البته پس از شکست استراسبورگ، این مربی تلاش کرد صحبت‌های خود را اصلاح کند و گفت: من نگفتم احساسم بیشتر به سیاست مربوط می‌شود تا ورزش و نگفتم که لذت تمرین را از دست دادم. ممکن است آنها ترجمه نادرستی داشته باشند. مصاحبه ویدیویی را تماشا کنید. من فقط گفتم PSG بی‌نظیر است و این برای من چالش بزرگی است.


مصاحبه قبل از بازی توخل در واقع دلیل اصلی برکناری وی عنوان شده است.


پاری‌سن‌ژرمن در تاریخ ۲۸ بهمن ماه در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بارسا برود.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته