97 درصد مردم از نوع رفتار مأموران پلیس راهور رضایت دارند/ زمان رسیدگی به شکایت مردمی هشت روز است
به گزارش خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، موضوع شکایت از مأموران پلیس راهور به یکی از مسائل مهم برای رانندگان تبدیل شده است.
درگیری بین ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی و مردم طی چند ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته است و بسیاری از مردم نمیدانند باید چگونه مراتب اعتراض خود را به گوش پلیس برسانند.
در همین خصوص سردار سید کمال هادیانفر در گفتگو با خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد رضایتمندی مردم از پلیس راهور اظهار کرد: ما در بحث میزان رضایت مردم از پلیس بر اساس گزارشهایی که از سامانه 197 دریافت کردیم و گزارش دستگاههای اجرایی که میزان رضایتمندی را بررسی میکنند به این نتیجه رسیدیم که 80 درصد مردم از عملکرد نیروی انتظامی رضایت دارند.
وی با بیان اینکه این رضایتمندی در حوزه نوبتدهی و شمارهگذاری 76 درصد و در بخش نوبتدهی اینترنتی 90 درصد بود، اظهار کرد: همچنین در حوزه اجرائیات پلیس راهور، میزان رضایت مردم بالای 75 درصد است.
رییس پلیس راهور ناجا در ادامه گفت: انتقادات نسبت به پلیس راهور ناجا بر اساس گزارش بازرسی کل نیروی انتظامی ایران، 35 درصد کاهش پیدا کرده است و به طور کلی شکایتها از پلیس امسال نسبت به پارسال 48.5 درصد کاهش پیدا کرده است.
هادیانفر با تأکید بر اینکه نیروهای پلیس راهور ناجا به صورت شبانهروز درحال فعالیت هستند، گفت: همکاران ما در پلیس راهور در شرایط بد جوّی، در سرما و گرما، شب و روز و موضوعاتی که وجود دارد، کارشان سخت و پرمشغلهتر میشود و مسئولیتشان زیاد است ولی بازرسی، نظارتها و کنترلهای ما حکایت از این دارد که واقعاً 96 تا 97 درصد عملکرد و رفتار نیروهای پلیس راهور خوب است ولی خب ممکن است مشکلاتی نیز وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: پیامهایی که مردم در 197 میگذارند بیشتر پیامهای تقدیر و تشکر است ولی گاهی پیامهایی داریم نسبت به اعتراض که مثلاً جریمه نابحق شدند؛ تمام اطلاعات این افراد گرفته میشود و توسط بازرسی پلیس راهور تک تک به بازرسی راهور استان مربوطه منتقل شده و نهایتاً تا هشت روز به شکایات رسیدگی میشود.
انتهای پیام/4148/پ
انتهای پیام/