دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرشباف در گفتگو با آنا:

منصوریان برای حفظ حرمت‌ها عذرخواهی کند/ مشکلات مالی برای همه باشگاه‌هاست

پیشکسوت تیم تراکتور گفت: منصوریان برای حفظ حرمت‌ها معذرت‌خواهی کند تا مردم به فوتبال بدبین نشوند.
کد خبر : 550934
01.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، صحبت‌های علیرضا منصوریان در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر باعث واکنش‌های هواداران تراکتور و استقلال شد. هرچند سرمربی پیشین سرخ‌پوشان تبریزی با وجود احترام به مردم تبریز حرف‌هایی زد که باعث ایجاد اختلاف میان فوتبال تهران و تبریز می‌شود.


ناصر فرشباف در خصوص صحبت‌های علیرضا منصوریان در برنامه تلویزیونی به خبرنگار ورزشی آنا گفت: من معتقدم آقای منصوریان که در روز انعقاد قراردادش با تراکتور و در اوایل همکاری‌اش با این باشگاه به تعریف و تمجید از امکانات باشگاه و محمدرضا زنوزی پرداخت، نباید در زمانی که اخراج شد چنین واکنش تندی را نشان می‌داد. او از حمایت پیشکسوتان باشگاه هم بهره برد و کسی علیه منصوریان نبود.


وی افزود: اگر شرایط تراکتور مناسب نبود، علت تعریف و تمجید منصوریان چه بوده است؟ بالاخره اینکه از محمدرضا زنوزی قدردانی کرده بابت دادن فرصت مربیگری در تیم تراکتور، موقعی که اخراج می‌شود هم نباید حرف‌هایی بزند که باعث ایجاد اختلاف شود. به نظرم بهتر است منصوریان عذر‌خواهی کند تا حرمت‌ها در فوتبال ایران حفظ شود.


پیشکسوت تیم تراکتور خاطرنشان کرد: اینکه آقای منصوریان از مشکلات مالی باشگاه تراکتور گفته بدون شک مسئله عجیبی نیست. او با وجود سال‌ها حضور در فوتبال ایران اشراف کاملی از وضعیت مالی باشگاه‌ها دارد و می‌داند که شرایط مالی باشگاه‌ها مناسب نیست و بازیکنان و مربیان برای دریافت پول خود با مشکل مواجه می‌شوند. این نکته‌ای است که تمامی فوتبالی‌ها از آن اطلاع دارند و عنوان کردن مسائل مالی به عنوان مشکل باشگاه اصلاً درست نبود.


وی تأکید کرد: منصوریان اگر می‌خواهد حرمت‌ها در فوتبال ایران حفظ شود، کاری نکند که مردم نسبت به فوتبال بدبین شوند. بالاخره او مربی است و باید الگویی برای شاگردان خود باشد. تمامی صحبت‌های ایشان موجود است و وقتی مردم همه را می‌بینند، قضاوت خواهند کرد. مردم باید نسبت به فوتبال خوشبین باشند چون اعتماد کردن باعث لذت بردن از این ورزش می‌شود.


فرشباف یادآور شد: در تمامی سال‌های اخیر به پیشکسوتان تراکتور ظلم شده است. کسانی که زحمت زیادی برای این تیم پرطرفدار کشیده‌اند، مسئولیتی در تیم‌ها ندارند و مربیگری تیم‌های مختلف تراکتور به افرادی داده می‌شود که سابقه چندانی ندارند. حتی خود منصوریان هم از یک تراکتوری در کادر فنی‌اش استفاده نکرد. جالب است که بسیاری از پیشکسوتان تراکتور مدرک A مربیگری دارند اما نقشی در باشگاه خود ندارند و این انتقادی است که به عملکرد آقای زنوزی وارد است. امیدوارم او در عرصه‌های فنی و مدیریتی باشگاه به پیشکسوتان فرصت همکاری دهد.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته