دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 دی 1399 - 14:53

امکان اعلام وضعیت بومی داوطلبان آزمون استخدامی فراهم شد/ برگزاری آزمون استخدامی در 11 و 12دی‌ماه

امکان اعلام وضعیت بومی برای داوطلبان هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور فراهم شد.
کد خبر : 550902
2(1).jpeg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متقاضیان شرکت در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1399 می‌توانند در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون (8 دی‌ماه لغایت 12 دی‌ماه)، نسبت به اعلام وضعیت بومی خود اقدام کنند.


امکان تغییر رشته شغل محل برای هیچ متقاضی وجود نخواهد داشت.


فرم خود اظهاری بیماری کرونا نیز در دسترس داوطلبان آزمون استخدامی قرار گرفته است و داوطلبان باید قبل از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، فرم خود اظهاری را تکمیل کنند.


داوطلبانی که دچار بیماری کرونا شده‌اند، گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تأییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند، سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون این داوطلبان را در بیمارستان یا در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین خواهد کرد و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع ذینفعان خواهند رساند.


مهلت ثبت اطلاعات از روز چهارشنبه 3 دی‌ماه تا پایان روز پنجشنبه 4 دی‌ماه ۱۳۹۹ است. پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، امکان تغییر در درخواست به‌هیچ‌وجه وجود ندارد.


متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.


کارت ورود به جلسه داوطلبان از روز دوشنبه 8 دی‌ماه در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد و داوطلبان تا روز 10 دی‌ماه فرصت دارند که کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. آزمون استخدامی در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه 11 و 12 دی‌ماه با حضور 565 هزار و 268 نفر برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته