دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 دی 1399 - 14:28
صباحی‌زاده تأکید کرد؛

لزوم تبیین حماسه تاریخی ۹ دی در دانشگاه

رئیس شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: تبیین حماسه تاریخی ۹ دی از برنامه‌هایی است که باید با مشارکت دانشگاهیان انجام شود.
کد خبر : 550870
636626847635340999_lg.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس،  محمود صباحی‌زاده در پنجمین جلسه شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و دانشجویی، کارشناسان فرهنگی و تربیت‌بدنی واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تبریک ولادت با‌سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار بیان کرد: حضرت زینب الگوی زنان و مردان عالم و نماد دلیری، مهرورزی و اسوه تمام عیار ایثار، پرهیزکاری و پرستاری است.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس عنوان کرد: ۹ دی روز مظهر بصیرت، دیانت و الهام گرفتن از فرهنگ عاشوراست که باید با بهترین روش ممکن میان دانشگاهیان به‌ویژه جوانان ترویج داده شود.


این مسئول اظهار کرد: فتنه‌شناسی، بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی و ولایتمداری از موارد مهم و حیاتی است که متولیان فرهنگی باید آنها را در دانشگاه با به‌کارگیری استادان مجرب و صاحب‌نام به دانشجویان بشناسانند.


صباحی‌زاده گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی از برنامه‌های مهم و اصلی دانشگاه در این ایام دانست و گفت: دانشگاه‌ها با برگزاری پیش جلسه با همفکری، تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری مؤثر به برگزاری برنامه‌های این مراسم معنوی اقدام کنند.


رئیس شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد هرمزگان، برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی در دانشگاه را امری الزامی دانست و افزود: کرسی‌های دانشجویی آزاد‌اندیشی با موضوعات روز ۹ دی از روش فضای مجازی یا حضوری با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ازجمله فعالیت‌هایی است که باید در دانشگاه‌ها عملیاتی شود.


به گزارش آنا، ارائه آخرین تغیرات رویداد ملی کرسی‌های آزاد‌اندیشی و تبادل‌نظر درباره برگزاری مطلوب در واحد‌ها و مراکز، تشریح جشنواره نشریات دانشجویی قلم و ابلاغ سیاست‌ها‌ی هفته بصیرت و ارائه جشنواره حماسه تا حماسه از برنامه‌های مطرح شده در  این شورا بود.


در پایان این شورا، مدیر‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گزارشی از فعالیت‌های حوزه ورزش استان ارائه و خواستار مشارکت حداکثری دانشگاهیان در ورزش شدند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته