دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1399 - 12:35

معافیت هیئت‌رئیسه مجلس و شورای عالی قضایی از استعفا برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری

مجلس با پیشنهاد استعفای اعضای هیئت‌رئیسه مجلس و اعضای شورای عالی قضایی 6 ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری به‌منظور کاندیداتوری در انتخابات مخالفت کرد.
کد خبر : 550527
6.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس پیشنهاد غلامرضا نوری قزلجه جهت لزوم استعفای اعضای هیئت‌رئیسه مجلس و شورای عالی قضایی 6 ماه قبل از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را بررسی کرده و درنهایت با آن مخالفت کردند.


غلامرضا نوری قزلجه در توضیح پیشنهاد خود مطرح کرد: از آنجا که اعضای هیئت‌رئیسه مجلس و شورای عالی قضایی دارای اختیاراتی هستند این احتمال وجود دارد تا در ماه‌های نزدیک به انتخابات و در اجرای وظایف آن‌ها شائبه‌هایی ایجاد شود که کار تبلیغاتی انجام می‌دهند. عده‌ای دیگر نیز که مسئولیتی ندارند مدعی شوند که چرا این افراد باید تریبون داشته و سایر کاندیداها فقط در بازه تبلیغات امکان سخنرانی داشته باشند. بهتر است برای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم این عزیزان شش ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری اگر قصد کاندیداتوری در انتخابات را دارند استعفا دهند.


نهایتاً نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد استعفای اعضای هیئت‌رئیسه مجلس و اعضای شورای عالی قضایی شش ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری به‌منظور کاندیداتوری در انتخابات مخالفت کردند.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته