دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1399 - 08:36
ابراهیم جوادی در گفتگو با آنا:

مسابقات لیگ پدیده‌ای به تیم ملی معرفی نکرد/ پول تنها عامل موفقیت کشتی نیست

پیشکسوت کشتی آزاد گفت: لیگ امسال در شرایط خاص برگزار شد و با توجه به شیوع کرونا و سطح آمادگی کشتی‌گیران، پدیده‌ای به تیم ملی معرفی نشد.
کد خبر : 550385

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره کیفیت لیگ کشتی آزاد گفت: من مسابقات کشتی را از تلویزیون دیدم، اما امسال پدیده‌ای در مسابقات لیگ معرفی نشد که البته طبیعی هم هست، به خاطر شیوع ویروس کرونا کشتی‌گیران شرایط تمرینی خوبی نداشتند و به سختی خود را برای مسابقات آماده کرده بودند.


وی در مورد حواشی فینال رقابت‌های لیگ کشتی اظهار کرد: متاسفانه اتفاقات خوبی در فینال رقابت‌های لیگ کشتی رقم نخورد، این موضوع باید به صورت اساسی حل و فصل شود. فدراسیون کشتی باید شرایطی فراهم کند که باشگاه‌ها به صورت دائمی در لیگ حضور پیدا کنند، به این صورت که از رده‌های پایه در لیگ سرمایه‌گذاری کنند.اگر قرار باشد باشگاه‌ها تنها در یک مقطع کوتاه‌مدت به واسطه پولی که به کشتی‌گیران می‌دهند در لیگ شرکت کنند و در سال‌های دیگر هم حضور نداشته باشند، کمکی به کشتی نمی‌شود و در موفقیت این رشته تاثیر چشم‌گیری به وجود نمی‌آید. بنابراین باید این موضوع از سوی فدراسیون بررسی و برای آن راهکار ارائه دهند.


پیشکسوت کشتی عنوان کرد: ضمن اینکه معتقدم رئیس سازمان لیگ هم باید فردی از خانواده کشتی باشد تا بتواند مسابقات را در بالاترین سطح کیفیت برگزار کند. من فکر می‌کنم یکی از دلایلی که لیگ امسال با حاشیه‌های زیادی به خصوص در مرحل فینال روبه‌رو شد به این موضوع برمی‌گشت.


انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته