دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1394 - 23:45
2 خبر/

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان واحد مرودشت منصوب شد

دکتر سید نعمت اله موسوی در حکمی از سوی دکتر سید ابراهیم حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به عنوان سرپرست حوزه برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان این دانشگاه منصوب شد.
کد خبر : 55021

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جلسه معارفه موسوی به عنوان سرپرست حوزه برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور جمعی از معاونان و مدیران برگزار شد.


سید نعمت اله موسوی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و دانشیار رشته اقتصاد کشاورزی است.


وی پیش از این به عنوان مدیردفتر کارگزینی هیات علمی، معاون پژوهشی، معاون آموزشی و معاون دانشجویی فرهنگی این واحد دانشگاهی خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده است.


برگزاری امتحان جامع دکتری در دانشکده فنی ومهندسی دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت


رئیس دانشکده فنی ومهندسی دانشگاه آزاداسلامی واحدمرودشت در گفتگو با آنا با تشکر از دکتر سید ابراهیم حسینی رئیس واحد و دکتر علی جباری معاون آموزشی این واحد دانشگاهی به خاطر پیگیری و راه اندازی رشته های تحصیلات تکمیلی، از برگزاری امتحان جامع دکتری در رشته های مهندسی برق – قدرت، مهندسی برق – کنترل ومهندسی شیمی در این دانشکده خبر داد.


دکتر علی نفر افزود:اکنون تعداد هزار و دویست و هشتاد نفر دانشجوی تحصیلات تکمیلی در رشته های مختلف در دانشکده فنی و حرفه ای واحد مرودشت مشغول به تحصیل هستند.


وی از زحمات معاونت آموزشی، معاونت دانشجویی، معاون دانشکده فنی ومهندسی ومدیراداری این واحد دانشگاهی که در بهتر برگزار شدن این امتحان همکاری داشتند، تشکر و قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته