دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1399 - 14:32
توسط کانون دانشجویی جهاد‌یاوران واحد بندرعباس؛

۲۲۰ بسته مؤمنانه میان کودکان کار توزیع شد

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: کانون دانشجویی جهادیاوران این دانشگاه در اقدامی خداپسندانه تعداد ۲۲۰ بسته غذایی میان کودکان کار توزیع کردند.
کد خبر : 550208
56e8b4a9-7442-4a04-a801-2642d2622d76.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، محمود صباحی‌زاده در حاشیه توزیع  ۲۲۰ بسته غذایی میان  کودکان کار توسط کانون دانشجویی جهادیاوران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: این اقدام بیانگر مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشجویان در جامعه است.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با بیان اینکه همدلی و به یاد یکدیگر بودن از وظایف انسانی و دینی محسوب می‌شود، اظهار کرد: کمک به نیازمندان آن هم در شرایط کرونایی و بد اقتصادی عمل‌کردن به وظیفه شرعی و دینی است.



ترویج کار جهادی میان مردم


دبیر کانون دانشجویی جهادیاوران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس نیز بیان کرد: کار جهادی در این روزهای سخت یکی از موارد مهم و حیاتی است که باید به‌عنوان یک فرهنگ در بین مردم ترویج داده شود.


محمد‌رضا رستمیان افزود: انفاق علاوه بر تأمین نیاز اقشار کم‌درآمد جامعه موجب خیر و برکت در زندگی فرد می‌شود.


وی با قدردانی از حرکت جهادی دانشجویان در این امر خداپسندانه عنوان کرد: امید است با فراگیرشدن این فرهنگ بتوانیم با همدلی و تشریک مساعی پشتوانه خوبی برای نیازمندان در کشور باشیم.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته