دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1399 - 20:10

پروژه آماده افترافکت در دیبامیکس

یکی از دغدغه های مدیران ، آزاد کاران و سایر افراد فعال در عرصه تبلیغات دیجیتال ایجاد فضای تبلیغاتی با کمترین زمان و هزینه است .
کد خبر : 550048
یییی.jpg

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا یکی از دغدغه های مدیران ، آزاد کاران و سایر افراد فعال در عرصه تبلیغات دیجیتال ایجاد فضای تبلیغاتی با کمترین زمان و هزینه است . دیبامیکس با این هدف بوجود آمد تا از طریق مهیا نمودن کلیپ های آماده افترافکت و پریمیر، افکت های صوتی ، کیت های آماده و ... باری از دوش جامعه هدف فوق بردارد .


افترافکت چیست و کجا کاربرد دارد ؟


افتر افکت یکی از اولین نرم‌افزارهایی بود که با امکانات ویژه و خیره کننده خود در عرصه های جلوه‌های ویژه، ایجاد تیزر‌های تبلیغاتی ، ویدیو کلیپ‌ و فتو کلیپ توجه کاربران را به خود جلب نمود. یکی از امکانات قابل توجه این نرم افزار استفاده از کلیپ های آماده تبلیغاتی در تمامی زمینه های لوگو ، کلیپ آماده ، زیرنویس ، پکیج های برودکست ، عناوین ، ترنزیشن و ... است .


افترافکت چیست
پروژه آماده افتر افکت چیست؟


ادیتورها غالبا زمان زیادی را صرف طراحی و ساخت یک تیزر تبلیغاتی می کنند. فیلم نامه ،استوری بود ، ادیت و ... تنها بخش کوچکی از این مراحل هستند و لازم به ذکر است که منابع انسانی مورد نیاز نیز به هزینه های جاری پروژه اضافه می گردند . به همین علت هر شرکت یا استدیو قادر به ایجاد ویدئو تبلیغاتی یا موشن گرافی نخواهد بود .
شما می توانید با استفاده از پروژه آماده افترافکت هزینه ساخت کلیپ تبلیغاتی را کاهش داده و در کمترین زمان ممکن به هدف تبلیغاتی خود دست یابید . پروژه های آماده در دسته بندی متنوع اعم از لوگو ، تیزر تبلیغاتی ، مناسبتی ، تیتراژ یا افتتاحیه ، عناوین ، تریلر ، برودکست ، ترنزیشن و ... در سایت قابل دانلود هستند .


پروژه آماده افترافکت شامل فایل هایی است که تمامی مراحل طراحی و ساخت آن ها توسط متخصصان افترافکت انجام گردیده و در انتها پروژه آماده به دست مصرف کننده یا کاربر خواهد رسید . این پروژه ها قابلیت تغییر مواردی از قبیل تصاویر ، ویدئو ها و در سطح حرفه ای تر طول پروژه و المنت های به کار رفته را دارند .
در دیبامیکس شما به مجموعه ای گسترده از این پروژه ها دسترسی دارید که می توانید به صورت تکی یا اشتراک ماهانه وب سایت از آن ها استفاده نمایید .
پروژه آماده افترافکت


پروژه آماده پریمیر


ادوب پریمیر به عنوان یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای ادیت در سطح گسترده ای توسط فیلم سازان مورد استفاده قرار می گیرد . شما در دیبامیکس همچنین می توانید آموزش های پریمیر را دانلود نمایید . پریمیر نیز همانند افترافکت دارای پروژه های آماده بوده و قابلیت دانلود آن ها در سایت وجود دارد .
برای استفاده از پروژه آماده پریمیر به راحتی میتوانید عکس ها و فیلم های موجود در پروژه رو تغییر داده و رندر بگیرید .



فوتیج آماده


ممکن است شما در پروژه خود نیاز به کلیپ های آماده یا اصطلاحا فوتیج داشته باشید . فوتیج ها فیلم ها و ویدئوهای فیلم برداری شده در زمینه های مختلف هستند که به شما کمک می کنند تا در صورتی که در تبلیغات خود صحنه ای کم و کاست دارید ، اضافه نمایید . برای دانلود به دسته فوتیج های دیبامیکس رفته و ویدئو مورد نظر خود را دریافت نمایید .
فوتیج‌ها در دسته‌بندی‌های متنوعی از قبیل شهری ، طبیعت ، مسافرت ، تایم لپس ، حیوانات و ... قابل مشاهده هستند.


آیا دیبامیکس تنها مختص کاربران حرفه ای است ؟
پاسخ این سوال خیر است ! ما در دیبامیکس با آموزش ها و راه حل هایی از قبیل سفارش پروژه مورد نظر شما ، امکان استفاده از تمامی پروژه های موجود در سایت را برای تمامی کاربران مهیا کرده ایم . شما می توانید بدون داشتن دانش نرم افزارهایی از قبیل افترافکت و پریمایر پروژه مورد نظر خود را در سایت جستجو و سفارش دهید .


شما می توانید جهت تهیه اکانت و استفاده از امکانات فوق به وب سایت دیبامیکس مراجعه نمایید .



انتهای پیام/ر/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته