دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1394 - 16:02

سرپرست واحد بندرانزلی با دانشجوی جانباز 25 درصد دیدار کرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی با دانشجو جانباز 25 درصد این واحد آموزشی دیدار کرد.
کد خبر : 54999

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا ، دکتر علیرضا اقدامی با حضور خود در منزل جانباز محمود نجفی ، آرامش امروز کشور را مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان عزیز کشورمان دانست و گفت: به خاطر ایثار و فداکاری های رزمندگان بوده که امروزه در جهان، ایران را به عنوان یک کشور قدرتمند می شناسند.


وی اضافه کرد : اگر ایثارگری ها ، شور و اشتقیاق و همت شما رزمندگان نبود ، ایران به چنین جایگاهی نمی رسید.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با بیان اینکه امام راحل (ره) جنگ را نعمت می دانست تاکید کرد : بعد از جنگ بود که متوجه شدیم تمام موفقیت های ما نتیجه آن جنگ بوده است.


اقدامی از زحمات همسر جانباز نجفی نیز تقدیر کرد و گفت : بیشترین زحمات همیشه بر دوش همسران جانبازان است و قطعا پاداششان نزد پروردگار محفوظ خواهد بود.


وی با بایان اینکه سخت ترین کار این است که انسان از جان خود مایه بگذارد تصریح کرد : ایثار کردن جان در راه خدا نهایت عرفان است و بالاترین مقام این است که انسان جان خود را در راه حق ، دینش و خداوند متعال نثار کند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی از جانبازان ، ایثارگران و خانواده آنان به عنوان ولی نعمت یاد کرد و افزود : بنده به عنوان عضوی از این جامعه از زحمات شما تشکر می کنم و این موضوع را وظیفه خود می دانم.


جانباز محمود نجفی در سال 1364 جانباز شد و 4 سال از عمر خود را در زندان های بعث عراق سپری کرده و اکنون نیز یکی از دانشجویان رشته تربیت بدنی واحد بندرانزلی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته