دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1399 - 16:52

بهترین و کاملترین مجموعه فال های شب یلدا (باستانی و دقیق)

متولد هر ماهی که هستید فال دقیق شب یلدا را در این مطلب بخوانید. این فال بر حسب فال حافظ بوده که مورد توجه ما ایرانیان است.یلدا مبارک
کد خبر : 549984
5dfe2c0dbef45_2019-12-21_17-58.jpg

متولد هر ماهی که هستید کاملترین فال شب یلدایتان در این مطلب بخوانید. این فال فقط مخصوص شب یلدا بوده بر حسب فال حافظ و ماهی که در ان به دنیا آمده اید را در اختیارتان می گذاریم:


متولدین فروردین هوشیار باشید


شما در یک محیط سالم خانوادگی هستید و با آن ها رابطه ای قوی دارید. در یک سری مسائل شاید پدرتان به عنوان پشتیبان با شما همراه نباشد. نگران نباشید از طرف خانواده مادر مورد پشتیبانی قرار خواهید گرفت.


اگر صاحب فرزند هستید آن ها در درس و دانشگاه پیشرفت چمگیری خواهند داشت.


پیوند بزرگی با همسرتان خواهید داشت البته یک سری اختلافات کوچک را با وی تجربه خواهید کرد. مغرور نباشید و برای رابطه تان بجنگید. اگر مجرد هستید در این ماه یک فرد شایسته را ملاقات خواهید کرد.


متولدین اردیبهشت کینه ای نباشید


شاید از دست یک سری افراد ناراحت باشید اما بهتر است که کینه ها را دور بیاندازید. دوستی و نیکویی را پیش بگیرید. تا زمانی که دلتان را صاف نکنید زندگی تان سروسامان نخواهد گرفت. گذشته ها را دور بریزید و به زندگی تان به یک شکل دیگر نگاه کنید.


فراز و نشیب های زیادی داشته اید اما خبرهای خوبی در راه است. اگر عشق از دست رفته دارید به زودی بر می گردد به او یک فرصت دوباره بدهید او چشم به راه شماست.


یلدا


متولدین خرداد عجول نباشید


صبور باشید و عجله نکنید. دنیای شما در حال آرام شدن است و با یکم پشتکار به موفقیت های زیادی خواهید رسید. کارهایتان را سر وقت انجام دهید و برای برخی از کارها قول الکی ندهید.


برنامه ریزی دقیق و به موقع مسیر را برای شما راحت تر می کند و زودتر به مقصد می رسید. از دوستانتان جدا نشوید به زودی به همه آن ها نیاز پیدا خواهید کرد.


متولدین تیر نگران نباشید


در این اواخر زندگی بر وفق مرادتان نبوده است و سختی های زیادی کشیده اید. بی شک با برنامه ای که دارید آینده بهتری خواهید داشت اما به شرط آنکه با برنامه و حوصله پیش بروید.


اگر به موفقیت رسیدید مغرور نشوید چون به دوستان و اطرافیانتان احتیاج پیدا خواهید کرد. روی نقاط ضعف خود کار کنید و به موفقیت بقیه حسادت نکنید چون برگ برنده در دستان شماست.


متولیدن مرداد دقت کنید


پول قابل توجهی به دستتان می رسد بهتر است با برنامه ریزی آن را خرج کنید و سرمایه گذاری را با دقت انجام دهید. سراغ کاری که در آن تجربه ندارید نروید.


جشن تولد یکی از عزیزانتان در پیش است، وی را خوشحال کنید. یک خبرخوب و غیر منتظره خواهید شنید. در همه حال شکرگذار باشید. خودتان را به هیچ وجه عصبانی نکنید چون ضرر می بینید.


متولدین شهریور با خبرهای خوب


کارهایتان را به خوبی پیش ببرید چون دوباره از شما قدردانی خواهند کرد. اخبار خوبی را خواهید شنید. با اطرافیانتان به نحوه احسن رفتار کنید چون به زودی به آن ها احتیاج پیدا خواهید کرد.


روابط زناشویی شما با اعتماد و پر از شور و نشاط همراه خواهد بود. شریک زندگی تان جز شما کس دیگری را نمی بیند.


اگر در رابطه هستید به زودی ازدواج خواهید کرد. موفقیت شما در کسب و کار عالی است. ممکن است به دلیل کمی ناهنجاری در محل کارتان یک سری تهمت بزنند اما نگران نباشید چرا که برگ برنده در دست شماست.


اگر برای کسب و کارتان ایده دارید حتما آن را با مشورت افراد کاردان انجام دهید.


یلدا


متولدین مهر اعتماد به نفس داشته باشید


در دنیای واقعی باشید و افرادی را که به شما انرژی مثبت می دهند را از دست ندهید و روی روابط تان کار کنید. در کارتان پیشرفت چشمگیری خواهید داشت. یک وضعیت بد مالی دارید که با مشورت می توانید آن را حل کنید. ایده هایتان را پرورش دهید و روی اعتماد به نفس خود کار کنید.


متولیدن آبان همه را ببخشید


آدم های بد زندگی ات را ببخش و با آن ها دوست باش نه دشمن. برای مسائل مالی حساب کتاب داشته باش و حتی از مشاوره استفاده کنید. برای رسیدن به اهداف و آرزوهایتان هیچگاه قوانین را زیر پا نگذاشته اید و همین ویژگی اخلاقی است که اطرافیانتان جذب شما شده اند.


برای کارایی بهتر افراد زیر دستتان را تشویق کنید. به خانه و خانواده بیشتر اهمیت بدهید. استرس و عصبانیت کارعای شما را مختل می کند پس تا جایی که می توانید آن را کنترل کنید. یک سری کار اداری عقب مانده دارید که به زودی حل خواهد شد.


متولدین آذر صبر داشته باشید


در زندگی صبر داشه باشید دنیا همیشه این طور نمی ماند و همه چیز تغییر خواهد کرد. یک سفر سرنوشت ساز در پیش دارید خود را برای آن آماده کنید. در زمینه کاری با تلاش و پشتکار پیروز می شوید پس جای نگرانی نیست


اگر تنها هستید نگران نباشید چون یک همسفر و یک شریک خوب را ملاقات خواهید کرد.


متولیدن دی بیشتر فکر کنید


یک پیشنهاد دریافت می کنید که باید بیشتر روی آن فکر کنید و از هر جهت آن را مورد بررسی قرار دهید


دیگران به شما خیلی اعتماد دارند ارزش محبت اطرافیانتان را بیشتر بدانید و با خوش رویی با آن ها برخورد کنید.


متولدین بهمن نا امید نباشید


این اواخر دچار یک سری بحران و مشکل شده اید اما جای نگرانی نیست. در هیچ شرایطی نا امید نشوید چون بخت با شماست و به زودی خبرهای خوبی دریافت می کنید.


یک سری پیشنهاد در مسیر زندگی تان پیش می آید که نباید با احساسات تصمیم بگیرید. یک آشنایی تازه خواهید داشت که به نفع شماست.


یلدا


متولدین اسفند به استقلال مالی می رسید


اگر گره ای در زندگیتان دارید به زودی برطرف می شود. مشکلات مالی تان برطرف می شود و به حالت عادی می رسد.


رویاهایتان را دنبال کنید. اگر مسافرت شغلی دارید یا در رشته ای درحال تحصیل هستید موفقیت شما تضمینی است. بخت و اقبال خوبی دارید و با پشتکار به رویاهایتان می رسید.


 


انتهای پیام/

برچسب ها: شب یلدا یلدا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته