دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1399 - 16:34
طاهری لاری عنوان کرد؛

تلاش برای توسعه طرح آموزش قرآن در مدارس سما

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی با تأکید بر تلاش در راستای توسعه طرح آموزش قرآن در مدارس سما از دانش‌آموزان و مربیانی که در این مسیر گام گذاشته‌اند، قدردانی کرد.
کد خبر : 549934
3a0c40fd-a2c0-422c-b469-5c4d2e649e24 (1).jpg



به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار، جشن مجازی و سراسری حفظ جزء 30 قرآن کریم دانش‌آموزان مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی و سازمان سما به میزبانی دبستان پسرانه سما (3) دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی در مراسم مجازی جشن سراسری حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم دانش‌آموزان مدارس سما اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و معاونت سما برای آموزش قرآن به دانش‌آموزان در 10 استان کشور حضور دارد و تلاش می‌کنیم این طرح در تمام استان‌های کشور توسعه یابد.


مسعود طاهری لاری اضافه کرد: حضرت زینب سلام‌الله علیها زندگی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی داشت و در زمان حضور مشغول آموزش تفسیر قرآن بود، امیدوارم مانند آن حضرت خود را با آموزه‌های قرآنی آراسته کنیم.


دانش‌آموزان در راستای آموزه‌های قرآن گام بردارند


وی با تأکید بر تلاش در راستای توسعه طرح آموزش قرآن به دانش‌آموزان سما از دانش‌آموزانی که در این مسیر قدم گذاشتند و مربیان آموزش قرآن در 10 استان کشور قدردانی کرد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی با تأکید بر اینکه باید فعالیت‌های قرآنی را گسترش دهیم، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد کاری را که آغاز کرده، توسعه خواهد داد و این جزء وظایف دینی ماست.


طاهری لاری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره آموزش قرآن به دانش‌آموزان توصیه کرد که تلاوت، حفظ،  تدبر در قرآن و عمل به آموزه‌های قرآنی را مورد توجه قرار دهند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی از دارالقرآن سما مشهد و خراسان رضوی، معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی خراسان رضوی و دست‌اندرکاران اجرای این طرح قدردانی کرد.


انتهای پیام/4078/4062/





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته