دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تخلیه گام به گام ساختمان رادیو تهران

بخش اداری رادیو تهران به ساختمان جام جم صداوسیما منتقل شد و این اتفاق گمانه زنی ها برای انتقال دیگر واحدهای رادیویی از این ساختمان قدیمی را قوت می بخشد.
کد خبر : 54993

به‌گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به‌نقل از مهر، رادیو تهران سال هاست که در میدان ۱۵ خرداد جای گرفته است و سال هاست که مخاطبان صدای پایتخت را از قلب پایتخت می شنوند ولی چندی پیش زمزمه های تغییر و جابجایی ساختمان رادیو تهران به ساختمان جام جم صداوسیما در خیابان ولیعصر بار دیگر به گوش رسید زیرا پیش از این و در سال های مختلف نیز همیشه از جابجایی واحدهای رادیو تهران سخن گفته می شد و حالا در اولین تغییرات، بخش اداری این شبکه رادیویی به ساختمان جام جما انتقال یافته است.




مدیریت شبکه به همراه گروه ها و دیگر بخش های اداری رادیو تهران پس از سال ها به ساختمان اصلی سازمان صداوسیما در منطقه شمالی ولیعصر رفته است و احتمال دارد تا چندی دیگر استودیوهای پخش و تولید هم به سازمان منتقل شود.


رادیو تهران با میدان ارگ یا ۱۵ خرداد شناخته می شود و دارای چند ساختمان از جمله پخش و مدیریت است که هر کدام از ساختمان ها حدود ۲۰ تا ۳۰ اتاق دارند. همچنین ساختمان رادیو نمایش و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو نیز در کنار رادیو تهران قرار گرفته است و مشخص نیست که با تغییرات بوجود آمده تکلیف این ساختمان چه خواهد بود.


گفته شده است قرار است با جابجایی همه بخش های مستقر در این ساختمان به سازمان صداوسیما، موزه رادیو در این مکان تاسیس شود.


رادیو تهران که در ابتدا رادیو سراسری کشور بود هنرمندان و بزرگان زیادی را در حوزه رادیو و حتی در عرصه هنرهای تصویری و موسیقی پرورش داده است.




انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته