دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1394 - 14:17

رئیس‌جمهوری وارد مشهد شد/ روحانی: هدف سفر، بررسی آخرین وضعیت عمرانی، اقتصادی و فرهنگی خراسان رضوی است

رئیس‌جمهوری همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام وارد مشهد مقدس شد.
کد خبر : 54987

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در این سفر که برای زیارت مرقد مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) صورت گرفت، حجت الاسلام حسن روحانی آخرین وضعیت برنامه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی استان خراسان رضوی را بررسی خواهد کرد.


برگزاری جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان با حضور دکتر روحانی نیز جزو برنامه های این سفر خواهد بود.


روحانی در فرودگاه مشهد: آخرین وضعیت برنامه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی خراسان رضوی بررسی می‌شود


روحانی روز پنج‌شنبه و در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد، مورد استقبال آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.


رئیس‌ جمهوری در گفت‌وگویی با خبرنگاران در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد، هدف از سفر به استان خراسان رضوی را تشرف به مرقد مطهر امام رضا(ع) در این ایام نورانی و بررسی شرایط استان عنوان، و اظهار کرد: تشرف به زیارت مرقد مطهر امام هشتم(ع) برای همه مردم ایران افتخاری بزرگ است، چرا که ما هر چه داریم از لطف اهل بیت و به‌ویژه امام رضا(ع) است.


روحانی با بیان اینکه «اولین هدف سفر به استان خراسان رضوی تشرف به مرقد امام رضا(ع) در این ایام است»، ‌گفت: همچنین طی این سفر، آخرین وضعیت برنامه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی استان خراسان رضوی در جلسه شورای اداری مورد بررسی قرار می‌گیرد تا میزان پیشرفت طرح‌ها و برنامه‌هایی که در آخرین سفر به این استان، وعده انجام آنها داده شده بود، مشخص گردد.


شماری از اعضای هیئت دولت، رئیس‌جمهوری را در این سفر همراهی خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته