دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برانکو: AFC دوست دارد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باشد/ طارمی تاثیرگذارترین بازیکن لیگ است

سرمربی پرسپولیس گفت: AFC به خاطر هواداران پرسپولیس و جوی که در ورزشگاه وجود دارد دوست دارد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در هر فصل حاضر باشد.
کد خبر : 54986

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، برانکو ایوانکویچ پس از تمرین امروز پرسپولیس در مورد شرایط این تیم گفت: «وضعیت عادی است و همه چیز خوب است. بچه ها تمرین می‌کنند و فقط منتظریم تا با حضور بازیکنان امید، کادر بازیکنانمان تکمیل شوند.»


برانکو در مورد اینکه آیا در نبود طارمی و علی‌پور شرایط برای پرسپولیس سخت نیست گفت: «وقتی این دو مهاجم نیستند قاعدتا دو مهاجم دیگر جایگزین آنها می‌شوند. البته طارمی نه تنها بهترین گلزن پرسپولیس بلکه گلزن‌ترین بازیکن لیگ است و بازیکنی تاثیرگذار به شمار می‌رود اما ما بازی‌های زیادی را بدون او انجام داده‌ایم و کار را هم درآورده‌ایم.»


سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه امروز لیگ قهرمانان آسیا در غیاب پرسپولیس قرعه کشی شد گفت: «پرسپولیس در فصل گذشته هشتم شد و این موضوع تعجب هم دارد. چون این تیم بیشترین هوادار را در آسیا دارد و تیمی است که هوادارانش آن را بسیار دوست دارند.»


وی گفت: «از سوی دیگر AFC هم به خاطر هواداران پرسپولیس و جوی که در ورزشگاه وجود دارد دوست دارد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در هر فصل حاضر باشد.»


برانکو تاکید کرد: «حتما می‌دانید که حتی در مسابقات قهرمانی اروپا هم 100 هزار نفر برای دیدن مسابقات به ورزشگاه نمی‌روند اما در ایران برای تماشای پرسپولیس مقابل تیم‌های آسیایی و حتی بازی با استقلال 100 هزار نفر به ورزشگاه می‌روند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب