دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1399 - 15:52

برجسته‌ترین قابلیت‌های روبکا را بشناسید!

سایت تفریحی و سرگرمی روبکا بار سنگین‌تری از دیگر وبسایت‌ها را به دوش می‌کشد؛ چراکه این وبسایت خاص در زمینه‌های مختلف فعالیت داشته و هدف اصلی آن فراهم کردن موجبات سرگرمی و شادی کاربران اینترنتی است.
کد خبر : 549617
1121.jpg

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا ، روبکا شما را یاد چه چیزی می‌اندازد؟ قاعدتاً اولین چیزی که به ذهن شما خطور می‌کند، مکعب روبیک است! جالب است بدانید همانطور که مکعب روبیک موجب بازی ذهن و سرگرمی فرح‌بخش برای انسان خواخد شد، روبکا نیز موجبات تفریح و سرگرمی کاربران اینترنتی را فراهم می‌کند. در دنیای پر از تشویش امروزی مهم‌ترین نیاز شخصی افراد داشتن تفریح و سرگرمی و راهکارهایی برای فارغ شدن از سختی‌های زندگی است. به همین خاطر افراد کار درستی مثل طراحان سایت تفریحی و سرگرمی روبکا دست به کار شده و این سایت جامع و کامل را راه‌اندازی کرده‌اند. اما به راستی روبکا چه مزایایی برای عموم افراد جامعه خواهد داشت؟


برجسته‌ترین قابلیت‌های روبکا را بشناسید!


سایت تفریحی و سرگرمی روبکا بار سنگین‌تری از دیگر وبسایت‌ها را به دوش می‌کشد؛ چراکه این وبسایت خاص در زمینه‌های مختلف فعالیت داشته و هدف اصلی آن فراهم کردن موجبات سرگرمی و شادی کاربران اینترنتی است. امروزه که حتی زندگی روزمره افراد نیز تحت شعاع اینترنت قرار گرفته، جوانان و نوجوانان و حتی میانسالان بسیاری، مدت طولانی از وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام و وبسایت‌های و جالب می‌گذرانند به همین خاطر آشنایی با روبکا بسیار موثر واقع خواهد شد. برخی از قابلیت‌های خاص این وبسایت جذاب عبارت است از:


بیوگرافی بازیگران:


یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های عموم افراد جامعه آشنایی کامل با سلبریتی‌ها و بازیگران معروف است؛ چراکه ماجرای پیشرفت و بازیگر شدن هریک از هنرپیشه‌های بنام جذابیت‌های خاصی دارد. به همین جهت بخش بیوگرافی بازیگران با مجموعه‌ی کاملی از زندگینامه بازیگران ایرانی طراحی شده که مورد توجه کاربران اینترنتی قرار گرفته است. بیوگرافی بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، سید شهاب الدین حسینی، سینا مهراد، سانیا سالاری، مهراوه شریفی نیا، امیرحسین آرمان و... که جزو پر طرفدارترین بازیگران ایرانی محسوب می‌شوند تنها بخشی از مطالبی است که در بخش بیوگرافی بازیگران قرار گرفته است.



عکس عاشقانه:


همانطور که در مطالب پیشین ذکر شد تعداد زیادی از کاربران اینترنتی عضو شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام و... هستند، برخی از کاربران اینستاگرامی که به دنبال مشهور شدن و انتشار پست‌های عاشقانه و خاص می‌باشند برای تولید محتوای پیج خود به عکس عاشقانه نیز نیاز دارند. عکس عاشقانه‌ای که به همراه یک متن کوتاه جذاب در اینستاگرام انشار یابد، بازدید بالایی خواهد داشت؛ چراکه قشر عظیمی از کاربران اینستاگرامی جوانان می‌باشند. به همین علت در وبسایت روبکا بخشی مملو از عکس عاشقانه طراحی و اجرا شده تا افراد بتوانند از آن‌ها استفاده کنند، ناگفته نماند که عکس عاشقانه می‌تواند شامل عکس نوشته نیز باشد. بنابراین عکس نوشته‌های خاص و جذاب را فقط و فقط در روبکا دانلود کنید.


مطالب خنده دار:


انتشار مطالب خنده‌دار، داستانک‌ها و لطیفه‌ها در شرایط سخت کنونی جامعه در واقع قبول رسالت بزرگی است که می‌خواهد لبخند و شادی را به مردم سرزمین بازگرداند. افزون بر این اگر شما بخواهید یکی از دوستان صمیمی خود را از حال و هوای غمگین و نگرانی خارج کنید با برداشتن مطالب خنده‌دار از روبکا و ارسال به او می‌توانید موجب خوشحالی دوست خود باشید. اگر در میان جمع خانواده هستید و می‌خواهید لحظاتی خوش و خاطراتی ماندگار بسازید با خواندن مطالب خنده‌دار موجب شادی همه‌ی خانواده‌ی خود باشید.


اس ام اس‌های جذاب:


با وجود اینکه نرم افزارهایی مثل واتس آپ، تلگرام، ایتا، سروش، گپ و... مورد توجه قرار دارند، اما هنوز هم هستند عده‌ای که به فرستادن پیاک کوتاه یا اس ام اس علاقمند باشند. چه بسا فرستادن یک اس ام اس زیبا در میان شلوغی‌های روزمره برای همسر یا دوستتان بسیار لذت بخش نیز خواهد بود. بخش اس ام اس روبکا به عنوان یک باکس پیام کوتاه جامع و کامل است که برای هر نوع مناسبتی به کار شما خواهد آمد. شما برای مناسبت تولد، عید، تسلیت و... نیاز به پیام‌ی مجزا دارید به همین خاطر باکس پیام کوتاه روبکا کارآمد خواهد بود.


تبلیغات فقط با 150 هزار تومان!


امکان تبلیغات در سایت تفریحی و سرگرمی روبکا خود ویژگی و قابلیت بزرگی است که می‌توان ساعت‌ها در رابطه با آن سخن گفت. امروزه بازاریابی آنلاین حرف اول تبلیغات اجتماعی را می‌زند، به همین جهت بسیاری از کسب و کارها و صاحبان مشاغل کوچک و یا بزرگ برای معرفی خود به دیگران و مطرح کردن خود در جامعه از راهکار رپورتاژ آگهی بهره می‌برند. رپورتاژ آگهی که در واقع نوعی تبلیغات نامحسوس است، موجب می‌شود که کسب و کارها بیشتر دیده شده و فروش آن‌ها افزایش چشمگیری داشته باشد. از آنجا که روبکا به عنوان یک وبسایت سرگرمی بازدیدکنندگان بسیاری دارد، به منظور کمک به پیشرفت کسب و کارها شرایط رپورتاژ آگهی را در وبسایت خود برای بلند مدت فقط با دریافت مبلغ 150 هزار تومان برقرار ساخته است.


بنابراین اگر شما صاحب کسب و کاری هستند و قصد تبلیغات دارید می‌توانید روبکا را به عنوان رسانه‌ی انتشار دهنده‌ی رپورتاژ آگهی خود انتخاب کنید تا از تبلیغات و تبادل لینک اتوماتیک در این وبسایت بهره‌مند شوید.


همه چیز درباره‌ی روبکا



برای معرفی وبسایت‌های جامع و کاملی مثل روبکا که در زمینه‌های فرهنگی، تفریحی و سرگرمی، اجتماعی، مذهبی و... فعالیت دارند؛ می‌بایست اول دلایل مدعای خود را بیان کنیم و سپس به معرفی سایت بپردازیم. از سال 1397 وبسایت روبکا توسط جوانان حرفه‌ای و خبره طراحی و اجرا شد که توانسته است در طی این دو سال خود را موفق نگاه دارد. روبکا به عنوان یک رسانه بدون وابستگی و البته مطابق با قوانین جمهوری اسلامی مورد توجه کاربران زیادی بوده است.


در روبکا بخش‌های جذاب دیگری شامل: فال حافظ، مدل لباس و مد، موبایل و کامپیوتر، رژیم غذایی، دانستنی‌ها، آرایش صورت، دانلود نوحه و فیلم و... نیز وجود دارد که آن را به کامل‌ترین مرجع سرگرمی تبدیل کرده است. بنابراین در روبکا هم اطلاعات عمومی خود را افزایش خواهید داد و هم برای مدتی درگیر سرگرمی‌های سایت خواهید شد.


سخن پایانی با شما


زمانی که زندگی روی نا خوشش را نشان می‌دهد، اولین کسی که می‌تواند کمک کننده باشد خود شما هستید! اگر صاحب کسب و کار هستید و به دنبال راهکاری برای رونق و یا اگر به دنبال روش‌هایی برای شاد کردن خود و خانواده هستید راه دوری نروید؛ روبکا در دسترس شماست. روبکا را فقط و فقط به عنوان یک دوست ببینید و همواره با روبکا همراه باشید، این همراهی به نفع شما خواهد بود....


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته