دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1393 - 13:27
در واحد بابل؛

همایش ملی تحلیل راهبردی دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در اقتصاد و مدیریت برگزار می‌شود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: سومین همایش ملی «تحلیل راهبردی دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در اقتصاد و مدیریت: حماسه اقتصادی، اقتصاد مقاومتی» با حضور دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران در واحد بابل برگزار می شود.
کد خبر : 5496

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حسن قلی‌پور در جلسه هماهنگی نهایی این همایش که با حضور مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه توسعه عصر شمال، معاونان پژوهشی واحدهای قائم‌شهر و سوادکوه، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی مازندران و جمعی از اساتید اقتصاد برگزار شد، اهمیت توجه ویژه به فرصت ها و چالش های اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف اقتصادی را یادآور شد.


وی گفت: ضرورت داشت که محافل علمی فرهنگی و دانشگاهی به صورت گسترده در زمینه مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی که جامعه به آن نیازمند است، وارد عمل شوند. مقام معظم رهبری با ابلاغ سیاست‌های کلی «اقتصاد مقاومتی» تأکید کردند که پیروی از الگوی علمی و بومی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی، عامل شکست و عقب‌نشینی دشمن در جنگ تحمیلی اقتصادی علیه ملت ایران خواهد شد.


قلی‌پور بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، اقتصاد مقاومتی خواهد توانست در بحران‌های رو به افزایش جهانی، الگویی الهام‌بخش از نظام اقتصادی اسلام را عینیت بخشد و زمینه و فرصت مناسب را برای نقش آفرینی مردم و فعالان اقتصادی در تحقق حماسه اقتصادی فراهم کند. بر این اساس این واحد دانشگاهی تصمیم به برپایی همایش ملی تحلیل راهبردی دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در اقتصاد و مدیریت: حماسه اقتصادی، اقتصاد مقاومتی با راهکارهای جدید و نو گرفت.


به گزارش آنا، همایش ملی تحلیل راهبردی دیدگاه های مقام معظم رهبری در اقتصاد و مدیریت: حماسه اقتصادی، اقتصاد مقاومتی با محورهای مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی، اقتصاد بین الملل و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی، تبیین اقتصاد مقاومتی، نقش بازارهای مالی در تحقق اقتصاد مقاومتی، اهمیت سرمایه گذاری اشتغال و بهره وری برای نائل شدن به اقتصاد مقاومتی، اقتصاد مقاومتی و تحقق اصل 44 قانون اساسی، اقتصاد مقاومتی،تولید ملی و تحریم های اقتصادی، فرصت ها و چالش های اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف اقتصادی نقش بازار ها و نهادهای مالی در تحقق اقتصاد مقاومتی یازدهم اسفند 1393 ساعت 9 صبح در دانشگاه آزاد اسلامی بابل و با مشارکت صندوق قرض الحسنه توسعه عصر شمال، واحد های قائمشهر و سوادکوه، دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی مازندران و جمعی از استادان اقتصاد و سایر دستگاه‌های مرتبط برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته