دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1399 - 12:40
با حضور فیاض بخش؛

جلسه هم‌اندیشی مشاوران ایده پرداز دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی مشاوران ایده پرداز دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده برگزار شد.
کد خبر : 549582
637439713350141237.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه هم‌اندیشی مشاوران ایده پرداز با حضور نفیسه فیاض بخش مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده و رئیس کارگروه ویژه این امور امروز به‌صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


فیاض بخش در این جلسه با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: از تمام زحمتکشان کادر درمان کشور که در طول یک سال اخیر فداکارانه از جان، خانواده، آسایش و رفاه خود گذشتند، تشکر می‌کنم و امیدوارم به‌زودی شاهد نابودی ویروس منحوس کرونا در کل جهان باشیم.


مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: از آنجایی که دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی مسئله محور و اجتماعی است، تدوین نظام موضوعات زن و خانواده در دستور کار این دفتر قرار گرفت و تا حدود زیادی نظام موضوعات در این حوزه شناسایی و جمع‌بندی شده است.


وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی، عالی‌ترین سنگر علمی، پژوهشی و آموزشی است که باید مشکلات کشور توسط این دانشگاه که دارای نیروی انسانی توانمند و متخصص است، برطرف شود.


فیاض بخش با تأکید بر فعال‌سازی دفاتر مشاوره در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مشاوره باید شامل حال همه دانشجویان، کارکنان، اعضای هیئت‌علمی و خانواده‌های آنان شود.


عصمت سوادی مدیرکل امور زنان و خانواده نیز در این جلسه با اشاره به مصوبه واحدهای دانشگاهی مادر در سراسر کشور بیان کرد: در همین راستا شیوه‌نامه خانه فرشتگان (مهدکودک‌ها) با روش نگه‌داری کودک از دیدگاه تربیت اسلامی تدوین شده است.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته