دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور فیاض بخش؛

جلسه هم‌اندیشی مشاوران ایده پرداز دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی مشاوران ایده پرداز دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده برگزار شد.
کد خبر : 549582
637439713350141237.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه هم‌اندیشی مشاوران ایده پرداز با حضور نفیسه فیاض بخش مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده و رئیس کارگروه ویژه این امور امروز به‌صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


فیاض بخش در این جلسه با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: از تمام زحمتکشان کادر درمان کشور که در طول یک سال اخیر فداکارانه از جان، خانواده، آسایش و رفاه خود گذشتند، تشکر می‌کنم و امیدوارم به‌زودی شاهد نابودی ویروس منحوس کرونا در کل جهان باشیم.


مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: از آنجایی که دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی مسئله محور و اجتماعی است، تدوین نظام موضوعات زن و خانواده در دستور کار این دفتر قرار گرفت و تا حدود زیادی نظام موضوعات در این حوزه شناسایی و جمع‌بندی شده است.


وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی، عالی‌ترین سنگر علمی، پژوهشی و آموزشی است که باید مشکلات کشور توسط این دانشگاه که دارای نیروی انسانی توانمند و متخصص است، برطرف شود.


فیاض بخش با تأکید بر فعال‌سازی دفاتر مشاوره در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مشاوره باید شامل حال همه دانشجویان، کارکنان، اعضای هیئت‌علمی و خانواده‌های آنان شود.


عصمت سوادی مدیرکل امور زنان و خانواده نیز در این جلسه با اشاره به مصوبه واحدهای دانشگاهی مادر در سراسر کشور بیان کرد: در همین راستا شیوه‌نامه خانه فرشتگان (مهدکودک‌ها) با روش نگه‌داری کودک از دیدگاه تربیت اسلامی تدوین شده است.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته