دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1399 - 10:14
حجت‌الاسلام رضوان‌طلب مطرح کرد؛

ثبت‌نام 12 هزار نفر در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی/ مهلت فراخوان به هیچ‌وجه تمدید نمی‌شود

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ثبت‌نام ۱۲ هزار نفر در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی مربوط به شهریور ۹۹ خبر داد.
کد خبر : 549346

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام محمدرضا رضوان‌طلب، رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به بیست و چهارمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیئت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور مربوط به فراخوان شهریور ۹۹ گفت: حدود ۱۲ هزار نفر در این دوره ثبت‌نام کردند.


وی درباره تمدید دوباره مهلت ثبت‌نام جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها گفت: فرصت ثبت‌نام جذب اعضای هیئت علمی یک بار تمدید شد و تمدید دوباره آن بی‌معناست.


رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم به سهمیه‌های جذب اشاره کرد و افزود: امسال سهمیه‌ها برای کل دانشگاه‌های دولتی ۹۴۵ نفر است و برای سال ۱۴۰۰ نیز ۹۴۵ نفر سهمیه وجود دارد.


یادآور می‌شود در سال ۹۹ برخلاف سال‌های گذشته ۲ فراخوان جذب اعضای هیئت علمی به دلیل شرایط کرونا و مقداری هم تأخیر دانشگاه‌ها در ارسال پرونده‌ها در یک فراخوان ادغام شد.


بر اساس برنامه زمانبندی بیست و چهارمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیئت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور مربوط به فراخوان شهریور ۹۹، فرآیند ثبت‌نام متقاضیان جذب از ۱۰ آبان ۹۹ شروع شد و تا سه شنبه ۱۸ آذرماه ادامه داشت.


پس از پایان مهلت ثبت‌نام، مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم اعلام کرد: با توجه به تعطیلی کرونایی دو هفته گذشته و احتمال ایجاد اختلال در تهیه مدارک لازم برای ثبت‌نام، مهلت ثبت‌نام فراخوان سال ۹۹ تا ساعت ۲۳ روز سه‌شنبه 25 آذرماه تمدید شده است.


مرکز جذب وزارت علوم از متقاضیان درخواست کرد تا ثبت‌نام خود را به آخرین ساعت‌ها موکول نکنند. چرا که مهلت فراخوان به هیچ‌وجه تمدید نمی‌شود. این درحالی است که برخی از متقاضیان که نتوانسته‌اند در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و خواستار تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام جذب شدند که با تقاضای آن‌ها موافقت نشد.


منبع: مهر


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته