دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1394 - 10:27
در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران استان فارس

اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس خوش درخشیدند

در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران استان فارس، اساتید واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس خوش درخشیدند و از سوی استانداری فارس تجلیل شدند.
کد خبر : 54925

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از پژوهشگران و فناوران استان فارس،همزمان با برگزاری "نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی" با همت و همکاری استانداری فارس و دانشگاه دولتی شیراز برگزار شد.


در این مراسم از دکتر محمد صادق باقری از دانشگاه آزاد اسلامی شیراز،دکتر نعمت‌اله موسوی و دکتر رضا بازرگان لاری از واحد مرودشت و دکتر حمایت‌خواه جهرمی از واحد جهرم به عنوان پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی فارس تجلیل بعمل آمد.


به گزارش آنا، این مراسم با حضور مهندس سیدمحمد علی افشانی، استاندار فارس و معاونین استانداری، دکتر مجید ارشاد، رییس دانشگاه شیراز، دکتر حمزه سارویی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی فارس و دیگر رؤسا و مسئولان ادارات و سازمان‌های فارس و شیراز برگزار شد.



گفتنی است در حاشیه این مراسم "نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی " بمدت 3 روز دایر بود و ادارات و سازمان‌های استان فارس آخرین دستاوردهای پژوهشی خود را به نمایش گذاشتند که مورد استقبال پر شور دانشجویان و مسئولان استانی قرار گرفت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته