دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1399 - 16:40
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان عنوان کرد؛

نقش شخصیت‌های علمی در توسعه مراکز آموزشی شهرستان‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: حضور شخصیت‌های بزرگ علمی می‌تواند کمک شایانی در رشد و توسعه مراکز آموزشی و پژوهشی هر شهرستان داشته باشد.
کد خبر : 549237
25a3bed3-e137-46bd-99cc-4be3c86a74c0.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بستک، احسان کامرانی در بازدید از پروژه ساخت مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بستک اظهار کرد: حضور شخصیت‌های بزرگ علمی از این منطقه در استان و کشور می‌تواند کمک شایانی در رشد و توسعه مرکز آموزشی و پژوهشی با بنیه قوی علمی در راستای توسعه بیشتر این شهرستان و کمک به علم و علم‌آموزی داشته باشد.


وی با یادآوری پیشینه شهرستان بستک در علم و علم‌آموزی به نقش پررنگ بستکی‌های تحصیل‌کرده در سراسر استان هرمزگان پرداخت و افزود:  مسئولان باید با توجه به استعداد و ظرفیت سرشار این منطقه حرکت رو به رشد آن را تقویت کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برای دادن خدمات به همه مناطق کشور آستین همت بالا زده و آمادگی دارد تا با کمک مردم در خدمت جامعه باشد و با تکیه بر تربیت و آموزش نسل جوان جامعه، اقدامات قابل ملاحظه‌ای انجام دهد.


لزوم توجه مسئولان برای شکوفایی علمی شهرستان بستک


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بستک نیز گفت: شهرستان بستک دارای ظرفیت بالقوه بسیاری بوده که لازم است با همت مسئولان استان و شهرستان راه خود را در مسیر توسعه به‌خوبی پیدا کند و مجدداً به دوران شکوفایی و بالندگی بازگردد.


عیانه دلاکی عنوان کرد: این منطقه روزگاری نه چندان دور در زمره شهرها و مراکز علمی کشور جا داشت که به دلیل جا ماندن آن از توسعه‌یافتگی پرسرعت شهری در مقایسه با سایر مناطق کشور، همه تحصیل‌کردگان آن به شهرهای دیگر مهاجرت کردند و این منطقه مورد بی‌مهری و کم‌لطفی قرار گرفت.



وی خواستار توجه بیشتر دست‌اندرکاران به توسعه علمی و آموزشی منطقه شد و ادامه داد: بدون شک حضور مرکز علمی بزرگ نیاز فوری این منطقه محسوب می‌شود و لازم است تا مردم و مسئولان در کنار هم برای رسیدن به این مهم تلاش کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بستک با ارائه گزارشی از ساخت مجموعه آموزشی این دانشگاه تبیین کرد: این مجموعه به همت مسئولان شهرستان بستک، خیران دانشگاه ساز و حمایت دانشگاه آزاد اسلامی کار ساخت آن آغاز شده و امید می‌رود تا در یک سال آینده به بهره‌برداری برسد.



دلاکی اضافه کرد: کمک‌های معنوی امام جمعه، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و سایر مسئولان در دادن مجوزهای لازم، ما را برای ساخت این مجموعه یاری کرده و امیدواریم خیریان مانند گذشته با نگاه ویژه در تکمیل این مجموعه ما را همرامی کنند.


به گزارش آنا، افزایش رشته‌های دانشگاهی، به‌ویژه تحصیلات تکمیلی، دیوارکشی مجموعه دانشگاهی، فراهم ساختن امکانات رفاهی بیشتر برای دانشجویان و... از خواسته‌هایی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.قدردانی از هیئت امنا و هیئت مؤسس این دانشگاه نیز به پاس تلاش‌های بی‌شائبه در ساخت مجموعه دانشگاه آزاد بستک، پایان بخش این دیدار بود.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته