دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1393 - 14:26
در حاشیه مجمع سالیانه کمیته ملی المپیک

شهنازی: برای ترخیص تجهیزات فدراسیون شنا با محدودیت مالی مواجه هستیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره وضعیت ترخیص تجهیزات مربوط به فدراسیون شنا، گفت: برای ترخیص این اقلام از گمرک در حال حاضر با محدودیت مالی مواجه هستیم و امیدوارم بتوانیم با بررسی‌ها و تمهیدات لازم این مشکل را حل کنیم.
کد خبر : 5492

شاهرخ شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برگزاری مجمع سالیانه کمیته ملی المپیک اظهار کرد: ما هم مانند همه فدراسیون‌ها وظیفه داشتیم مجمع سالانه خود را برگزار کنیم و گزارشات لازم را به اعضای مجمع ارائه دهیم.


وی با اشاره به اساسنامه فدراسیون‌ها، گفت: این موضوع در کانال اصلی خود قرار دارد و وزارت ورزش به عنوان متولی یک کشور مسئولیت آن را برعهده دارد و اگر هم ‌IOC مطلبی داشته باشد با ما به عنوان کمیته ملی المپیک مکاتبه خواهد کرد.


شهنازی با اشاره به حضور خود در کمیته ملی المپیک، عنوان کرد: در مدت حضورم در این کمیته خوشحالم که به ورزش کشورم خدمت کردم. امیدوارم در ادامه بتوانم در خدمت ورزش باشم و از خدمت کردن به آن لذت ببرم.


دبیر کمیته ملی المپیک افزود: با وجود تمام مشکلات مالی سعی کردیم با مدیریت صحیح شرایطی ایجاد کنیم که مشکل خاصی در فدراسیون‌ها پدید نیاید. هدف اصلی ما از ابتدا این بود که به جای این که تمام اتکای خود را روی بودجه قرار دهیم ، تلاش خود را بیشتر کنیم. همان گونه که بسیاری از فدراسیون‌ها هم همین روند را پیگیری کردند و توانستند به موفقیت های بزرگی برسند.


شهنازی اضافه کرد: برای ارتقاء رتبه ایران در المپیک باید برنامه ریزی دقیق تر و تلاش بیشتری داشته باشیم. امیدوارم سهمیه‌های خوبی کسب کنیم و در نهایت بتوانیم رتبه هفدهمی ایران در المپیک لندن را ارتقاء دهیم.


دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره بحث ترخیص تجهیزات فدراسیون شنا در گمرک و بارنامه آن که به نام کمیته ملی المپیک است، گفت: برای ترخیص این تجهیزات محدودیت مالی وجود دارد. هزینه بسیار زیادی لازم است تا بتوانیم این تجهیزات را ترخیص کنیم درصدد هستیم با مسئولان ذی ربط مذاکرهو این مشکل را حل کنیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون شنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته