دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جمالی:

تجهیزات و امکانات خوبی در واحد میناب احداث شده است/ رشته‌هایی مانند فولاد، گاز و دریا دایر شود

مدیر کارگروه آموزش و پژوهش دبیرخانه هیات عالی نظارت هیات موسس دانشگاه آزاد گفت:‌ واحد میناب امکانات و تجهیزات خوبی احداث کرده است که می‌تواند بهره‌برداری بیشتری از این امکانات داشته باشد و با توجه به شرایط و روند کاری درباره کاهش دانشجو و کمبود بودجه از عواملی است که واحد میناب از آن استثنا نیست.
کد خبر : 54873

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر جمالی که به همراه تیم نظارت از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب بازدید و شرایط موجود در این دانشگاه را مورد ارزیابی قرار دادند.


وی گفت: با توجه به فضای موجود و داشتن امکانات خوب پیشنهاد می‌شود بهره برداری بشتری در راستای توسعه پژوهشی و نوآوری و درگیر کردن دانشجویان در بحث پژوهش که بتوانند تولید علم داشته باشند و دانشگاه به سمت ابتکار و نوآوری و فعالیت‌های دانشگاهی رو بیاورد.


جمالی بیان کرد: دانشگاه آزاد میناب با بررسی و نیازسنجی در منطقه رشته‌های درخواستی با توجه به نیاز منطقه مثل فولاد، گاز و دریا را دایر کند و نظر به توسعه سواحل مکران، شناسایی شود چه رشته‌هایی و در چه مقاطعی نیاز است.


مدیر کارگروه آموزش و پژوهش دبیرخانه هیات عالی نظارت هیات موسس دانشگاه آزاد اظهار کرد: برای برون‌رفت از بن بست‌های اعتباری ارتباط بین دانشگاه و صنعت را باید تقویت کرد.


وی افزود : تمام واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی به منابع اعتباری پژوهشی ملی در محدودیت هستند.


مدیر کارگروه آموزش و پژوهش دبیرخانه هیات عالی نظارت هیات موسس دانشگاه آزاد ادامه داد: گسترش تحصیلات تکمیلی خوب است ولی باید مطابق با استانداردهای وزارت علوم صورت گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته