دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اختر در گفتگو با آنا:

کسب پیروزی مهم‌تر از فوتبال زیباست/ فکری در استقلال موفق می‌شود

پیشکسوت تیم استقلال گفت: تیم محمود فکری زیبا بازی نمی‌کند اما کسب پیروزی اهمیت دارد و استقلال تا اینجا موفق بوده است.
کد خبر : 548563
IMG-20201213-WA0093.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال استقلال در شرایطی در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال جای گرفته که جمعه این هفته در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت. آبی‌پوشان این فصل با انتقادات زیادی مواجه شدند اما تا اینجای کار با حضور در صدر جدول تلاش کردند تا به منتقدان خود پاسخ مناسبی بدهند.


ادموند اختر در خصوص شرایط استقلال که بسیاری معتقدند حضور این تیم در صدر جدول موقتی خواهد بود، به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: به نظر من شرایط آبی‌پوشان بسیار خوب است. با وجود مصدومان زیادی که این تیم داشته اما تا اینجا بازی‌های قابل قبولی انجام داده است. شاید بسیاری معتقد باشند استقلال زیبا بازی نمی‌کند و با نمایش اقتصادی درون زمین، فقط به دنبال کسب حداکثر امتیازات است ولی نباید فراموش کرد که چون در ابتدای فصل هستیم کمتر تیمی پیدا می‌شود که بازی تماشاگرپسند و زیبایی انجام دهد.


وی ادامه داد: استقلال در شرایطی که چندین بازیکن شاخص خود را در اختیار نداشت در خانه شهر خودرو برنده شد و حالا از لحاظ انگیزشی شرایط روحی بسیار مناسبی دارد که در ادامه فصل می‌تواند با قدرت بیشتری به سمت موفقیت حرکت کند. آبی‌پوشان این هفته در حالی به مصاف ذوب‌آهن خواهند رفت که حریف‌شان در هفته‌های گذشته نمایش خوبی ارائه نکرد و این موضوع باعث خواهد شد تا دیداری تماشایی میان هر دو تیم برگزار شود.


پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: شرایط تیم محمود فکری رفته رفته بهتر خواهد شد. او و دستیارانش دیر به تیم اضافه شدند و زمان می‌برد تا فکری و اعضای کادر فنی خواسته‌هایشان را به بازیکنان انتقال دهند و تفکرات‌شان را دیکته کنند. بالاخره جابه‌جایی‌هایی هم در تیم صورت گرفته و البته که مشکلات مدیریتی زیادی پیرامون تیم وجود دارد. با وجود چنین شرایطی استقلال نسبت به چند فصل اخیر عملکرد بهتری داشته و توانسته از 18 امتیاز ممکن 11 امتیاز بگیرد و قطعاً با بهتر شدن عملکرد این تیم، در کورس قهرمانی باقی خواهد ماند.


وی در واکنش به این موضوع که استقلال برابر تیم‌های صاحب نام امتیاز از دست خواهد داد، عنوان کرد: دیدار با فولاد یک اتفاق بود و شاید اگر شانس با حریف یار نمی‌شد، استقلال نتیجه را واگذار نمی‌کرد. مطمئناً در روزهای بزرگ، استقلال شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و من مطمئن هستم تیم محمود فکری شخصیت بزرگی دارد و در دیدارهای حساس امتیاز از دست نخواهد داد. باید صبور باشیم تا در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.


اختر در مورد اینکه اگر محمود فکری نتواند استقلال را در کورس قهرمانی حفظ کند تا چه زمانی باید به او اعتماد کرد، تأکید کرد: فکری از جنس استقلال بوده و زمانی بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو می‌بسته است. قطعاً می‌تواند به نتایج بسیار خوبی برسد و وظیفه پیشکسوتان و هواداران حمایت از اوست. متأسفانه باب شده که در ایران همانند کشورهای عربی به محض اینکه تیمی چند هفته نتایج فوق‌العاده‌ای نمی‌گیرد، بحث برکناری سرمربی به میان می‌آید. من معتقدم ثبات عامل موفقیت استقلال خواهد بود و محمود فکری در صورت حمایت کامل، فصل درخشانی را رقم خواهد زد. امیدوارم که مصدومان نیز هر چه زودتر به تیم اضافه شوند تا استقلال با قدرت و توانایی بالایی برای پیروزی بر حریفان به میدان برود.


سید حامد رحمتی


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته