دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توافق 18 ماهه امیر قلعه نویی با باشگاه تراکتورسازی

اولین دستور ژنرال در تبریز/ ساعت 16 زمان عقد قرارداد قلعه‌نویی با تراکتورسازان

امیر قلعه‌نویی پس از 2 دور مذاکره با مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نهایتا هدایت تیم فوتبال این باشگاه را پذیرفت.
کد خبر : 54822

به گزارش گروه ورزشی آنا، با توجه به جدایی تونی اولیویرا از تراکتور سازی امیر قلعه نویی دیشب به تبریز رفت و امروز بعد از دو دور مذاکره با مدیران باشگاه تراکتور برای هدایت این تیم در ادامه مسابقات لیگ و جام حذفی به توافق رسید. به گفته عباسی مدیر عامل تراکتورسازی مدت قرار داد امیر قلعه‌نویی با این باشگاه 18 ماه خواهد بود.


در این میان و از آنجایی که مخالفان حضور قلعه‌نویی در تبریز مقابل درب هیات فوتبال این شهر تجمع کرده بودند، مسئولان این هیات تصمیم گرفتند دفتر ثبت قرارداد خود را به باشگاه تراکتورسازی ببرند تا قرارداد سرمربی جدید تراکتورسازی را در آنجا به ثبت برسانند.


محمدرضا تقیون مسئول روابط عمومی هیات فوتبال تبریز در این‌باره به خبرنگار آنا،گفت: «ما ساعت 16 به باشگاه می رویم تا در آنجا قرارداد سرمربی جدید این باشگاه را ثبت کنیم.»


امیر قلعه‌نویی بعد از توافق نهایی با تراکتور سازی دستور داد تا تمرین امروز تراکتورسازی که قرار بود بدون هواداران و در زمین لشگر عاشورا برگزار شود، در کمپ باشگاه و با حضور هواداران انجام شود. پیش بینی می‌شود تمرین امروز بعد‌ازظهر سرخ‌پوشان تبریزی با حواشی زیادی همراه باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته