دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1393 - 13:13
در گفت‌وگو با آنا

داورزنی: مجبوریم مرحله نهایی لیگ را در سالن فدراسیون برگزار کنیم

رییس فدراسیون والیبال درباره علت برگزاری مرحله نهایی لیگ در سالن فدراسیون، اظهار کرد: متاسفانه شرایطی در سالن ۱۲ هزار نفری حاکم شد که مجبور شدیم مرحله نهایی لیگ را در سالن فدراسیون برگزار کنیم.
کد خبر : 5481

محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع سالانه کمیته ملی المپیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص برگزاری مرحله نهایی لیگ‌برتر در سالن فدراسیون والیبال گفت: چاره دیگری جز این نداشتیم. متاسفانه با وجود اینکه برگزاری مرحله نهایی لیگ در سالن ۱۲ هزار نفری را در برنامه‌های خود قرار داده بودیم شرایط به گونه دیگری پیش رفت و ما اکنون باید مسابقات را در سالن فدراسیون برگزار کنیم.


وی ادامه داد: به دلیل برگزاری جام جهانی فوتسال هنرمندان، ‌سالن ۱۲هزار نفری را مجهز به چمن مصنوعی کردند و به همین دلیل ناهماهنگی ایجاد شد.


داورزنی افزود: با وجود اینکه پیش بینی می‌کنیم، استقبال خوبی از این مسابقات شود، ‌در تلاش خواهیم بود با کمک یگان ویژه تماشاگران را کنترل کنیم تا مشکل خاصی ایجاد نشود.


رییس فدراسیون والیبال ایران درباره انتخاب نایب رییس بانوان این فدراسیون نیز عنوان کرد: در حال حاضر چند گزینه را در نظر داریم و در حال بررسی شرایط موجود در رزومه کاری این افراد هستیم. سعی می‌کنیم به زودی فرد شایسته ای را در این سمت قرار دهیم.


داورزنی در پایان به وضعیت فعلی تیم ملی والیبال ایران اشاره کرد و گفت: کواچ در نظر دارد به دلیل خستگی بازیکنان مدتی به آن‌ها استراحت دهد و سپس تمرینات را آغاز کند، ما هم به نظر وی احترام می‌گذاریم. همچنین امروز جلسه‌ای را با سرمربی تیم ملی والیبال برگزار خواهیم کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته